DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 52
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 52
 #1099891  autor: piotrzet
 24 lip 2020, 13:42
Zadzwoń do BOK niech ci aktywują LTE.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1099893  autor: TomLee
 24 lip 2020, 13:48
piotrzet pisze:
24 lip 2020, 13:42
Zadzwoń do BOK niech ci aktywują LTE.
iphoneski już dzwonił i nic nie uzyskał, póki co dziwna sprawa z brakiem Lte.
 #1099898  autor: piotrzet
 24 lip 2020, 14:09
Bo trzeba trafić na kogoś kompetentnego. Najlepiej pisać email. Największa szansa wtedy na pozytywne załatwienie

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1099910  autor: Mitarr
 24 lip 2020, 15:53
Otrzymałem dziś swoją kartę i niestety LTE też nie działa.
Po przełączeniu na tryb tylko LTE nie łapie sieci.
 #1099914  autor: iphoneski
 24 lip 2020, 17:17
Dziś przyszła odpowiedź na zgłoszenie i LTE zostało aktywowane. VoLTE podobnie jak wcześniej wifi calling brak, lejka na prędkości nie ma też.
 #1099916  autor: Mitarr
 24 lip 2020, 18:38
Próbowałem załatwić to przez infolinię to konsultant chciał się mnie jak najszybciej pozbyć mówiąc, że w heyah 01 to obsługa tylko przez aplikację :lol:

Już mi się nie podoba ta oferta, że nic nie da się załatwić telefoniczne, jak w Orange Flex pod tym względem.

Wie ktoś może czy można bez problemu migrować z tego heyah 01 na T-Mobile normalny czy trzeba bawić się w migrację do innego operatora ?
 #1099922  autor: KC-KARLOS
 24 lip 2020, 21:01
Mitarr: tak jak w Orange Flex, numer zachowasz idąc do innej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099926  autor: filagentos
 24 lip 2020, 21:15
Dziś pisałem maila na [email protected] i odpisali po 10 godzinach z maila [email protected]


"Dzień dobry.

Proszę o zmianę dla limitu wydatków na Usługi Roamingowe i Usługi Międzynarodowe z 250zł na jak najmniejsze np. 5zł.

Proszę też o włączenie opcji, aby numery zastrzeżone nie mogły się ze mną kontaktować, do puki nie będzie widocznych ich numer.

P.S. Mam nowy telefon Samsung A30s ale ten wasz internet jest słaby, bo pokazuje mi tylko prędkość dla HSPA+ ale brak jest LTE! Dlaczego? Nie ma koło mnie nadajników od T-Mobile? Załączam screen od prędkości jaką uzyskałem, to jest poniżej poziomów jakie osiągają inne sieci komórkowe w Polsce!


Pozdrawiam serdecznie,
wasz nowy klient Filip ;) "



ODPISALI TAK:
"Drogi Kliencie,

prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 3 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.

Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.



Szanowny Kliencie

Abyśmy mogli zrealizować dyspozycję proszę o skorzystanie z jednego z zaproponowanych poniżej rozwiązań (ze względu na wymogi bezpieczeństwa rekomendujemy opcję 1 lub 2):

1. Czat z Konsultantem poprzez stronę www.t-mobile.pl -> Obsługa Klienta -> Kontakt (https://www.t-mobile.pl/c/kontakt).
2. Skorzystanie z formularza „Kontakt” po zalogowaniu się na www.t-mobile.pl ->Mój T-Mobile
3. Podanie w korespondencji zwrotnej*
- numeru telefonu
- informacji, na kogo numer jest zarejestrowany
- hasła abonenckiego lub numeru PESEL zgodnie z poniższym wzorcem
• 1, 2, 5, 7, 8 znak hasła abonenckiego
• 1, 3, 5, 6, 9, 10 ,cyfrę PESEL właściciela numeru

*to rozwiązanie nie jest rekomendowane przez T-Mobile Polska ze względu na ograniczony poziom bezpieczeństwa komunikacji e-mail. Decyzja o skorzystaniu z niego obarczona jest ryzykiem udostępnienia danych osobom nieupoważnionym.

Zapewniam, że po otrzymaniu uzupełnionej korespondencji chętnie zajmę się wyjaśnieniem sprawy.

Z poważaiem
Monika Cedler
Biuro Obsługi Abonenta

T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
internet www.t-mobile.pl

LIFE IS FOR SHARING.

Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr sprawy: 76134509
Nr pisma: 127-H-466/07/2020
Mail z dnia: 24.07.2020r.

Jeśli zdecydują się Państwo na ponowny kontakt prosimy o niekasowanie historii korespondencji. Przyspieszy to udzielenie odpowiedzi. Dziękujemy.

Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000391193, NIP 526-10-40-567, Regon 011417295. Kapitał zakładowy 471 mln złotych, kapitał wpłacony w całości.

Ta wiadomość i jej treść są zastrzeżone w szczegółowym zakresie dostępnym na http://www.t-mobile.pl/stopka
This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.pl/stopka

DUŻE ZMIANY ZACZYNAJĄ SIĘ OD MAŁYCH - CHROŃ PLANETĘ, NIE DRUKUJ TEGO E-MAILA JEŚLI NIE MUSISZ."


Zatem napisałem poprzez czat z www.t-mobile.pl/c/kontakt i odezwał się spoko konsultant, z którym załatwiłem bez problemu sprawę limitów w roamingu a co do LTE to przekazał zgłoszenie do działu technicznego, który w ciągu 60 godzin to ogranie :)

PONIŻEJ ZAMIESZCZAM TREŚĆ ROZMOWY Z KONSULTANTEM (wyraz CENZURA zastępuje newralgiczne dane):

"Początek rozmowy: 24 lipca 2020, godzina 20:06:42
20:07:08 Klient: Dzień dobry.
Proszę o zmianę dla limitu wydatków na Usługi Roamingowe i Usługi Międzynarodowe z 250zł na jak
najmniejsze np. 5zł.
Proszę też o włączenie opcji, aby numery zastrzeżone nie mogły się ze mną kontaktować, dopuki nie
będzie widocznych ich numer.
P.S. Mam nowy telefon Samsung A30s ale ten wasz internet jest słaby, bo pokazuje mi tylko prędkość
dla HSPA+ ale brak jest LTE! Dlaczego? Nie ma koło mnie nadajników od T-Mobile? Załączam screen
od prędkości jaką uzyskałem, to jest poniżej
20:07:08 Konsultant z T-Mobile: Witam, z tej strony Mateusz. W czym mogę pomóc?
20:07:26 Klient: Taki mail wysłałem, co potrzeba aby go zrealizoać?
20:07:41 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, proszę o podanie numeru telefonu, informacji na jakie dane numer jest zarejestrowany oraz
numeru pesel.
20:07:52 Klient: Numer tel mój: CENZURA
20:08:23 Klient: Pesel: CENZURA Filip CENZURA
20:08:44 Konsultant z T-Mobile: Proszę o chwilę
20:08:49 Klient: Ok.
20:11:26 Konsultant z T-Mobile: Na jaki adres została wysłana?
20:11:45 Klient: CENZURA
20:12:06 Klient: a maila do heyah
20:12:32 Konsultant z T-Mobile: Kiedy wiadomość została wysłana?
20:13:00 Klient: 24 lip 2020 10:34 (10 godzin temu)
20:13:41 Klient: a taka dostalem odpwoiedz
20:14:29 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, proszę o chwil
20:14:37 Klient: Ok.
20:25:07 Klient: zaczyna dliczać mi czas 14 minut to coś napiszę
20:25:51 Konsultant z T-Mobile: Przepraszm, proszę jeszcze o chwilę
20:26:37 Klient: Ok, tylko czasem napisze jakby nam mialo czat wylaczyc w bezczynności, a tak cierpliwie oczekuje
20:28:55 Konsultant z T-Mobile: Dobrze sytuacja wygląda tak, jeśli chodzi o limit kwotowy w roamingu to na chwilę obecną nie mogę
nic zrobić bo roamign jest nie aktywny, możemy go od razu aktywować i zmienić limity
20:29:22 Klient: OK
20:29:30 Konsultant z T-Mobile: Aktywujemy?
20:29:45 Klient: tak
20:30:15 Konsultant z T-Mobile: Dobrze to mamy, jeśli chodzi o blokadę zastrzeżonych numerów to też mamy tu utrudnienie
20:30:33 Konsultant z T-Mobile: bo obecnie na koncie nie ma aktywnej prezentacji numerów a jest ona wymagana do aktywacji
blokady
20:30:42 Konsultant z T-Mobile: aktywujemy prezenetację numerów?
20:30:57 Klient: tak
20:31:48 Klient: I limit na transmisje danych 5zł oraz limit na polaczenia/smsy/mmsy tez 5zł
20:32:09 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, to mamy, niestety przy LTE jest kolejny problem, niestety nie mogę tego aktywować, zgłoszę
sprawę do działu technicznego aby oni to aktywowali
20:32:11 Klient: w roamingu
20:32:12 Konsultant z T-Mobile: oczywiście
20:32:38 Klient: Ok proszę zgłosić. Na forum tez mi tak radzili żeby do Was napisać.
20:32:44 Klient: o LTE.
20:33:20 Klient: A tak spoko oferta jest
20:34:57 Klient: Ok pewnie ogarną to LTE w poniedziałek czy przez weekend tez?
20:35:02 Konsultant z T-Mobile: Numer zgłoszenia to CRID00003013278
20:35:09 Konsultant z T-Mobile: Średni czas rozpatrywania to 60 godzin
20:35:22 Konsultant z T-Mobile: dział techniczny pracuje również w weekend więc jest szansa na szybszą aktywację
20:35:22 Klient: OK.
20:35:43 Klient: To chyba tyla, co było potrzeba
20:36:16 Konsultant z T-Mobile: Rozumiem:) w takim razie życzę miłego dnia:)
20:36:46 Klient: Panu też i dziękuje za pomoc. Dobrejnocy
Koniec rozmowy: 24 lipca 2020, godzina 20:45:14"
 #1099929  autor: C4mpione
 24 lip 2020, 22:05
Witam współtowarzyszące Króliki Doświadczalne :)

Na początek - ledwo zacząłem ponowną przygodę z heyah po ponad 10 latach rozłąki, a już mnie krew zalewa, mimo mojego entuzjazmu i ogromnego kredytu zaufania, na którym dzielnie trzymam pion.

W środę koło 15:00 zamówiłem kartę, dziś już odebrałem. Plusik za szybkość. Pierwsze zaskoczenie - od razu po odebraniu karty pobrało mi pieniądze z konta. Przyznaję, że chyba pierwszy raz w życiu nie przeczytałem regulaminu (głupi sentyment do marki) i byłem przekonany, że rozliczenie rozpocznie się od momentu włożenia karty sim do telefonu. Więc pierwszy negatyw, bo karta najwcześniej będzie mi potrzebna za miesiąc, ale sam jestem sobie winny, więc niech będzie.

Lecimy dalej, karta w telefonie w gnieździe sim 2. Długo brak zasięgu, ale po około 10 minutach jest. Transmisja danych? Oczywiście H+. Od razu śledzę wszystkie zakładki w apce - żadnych informacji. Kontakt z numerem z apki. Po 10 minutach czekania przekierowanie przez konsultanta bo "nowa heyah ma inną infolinię" (??? - numer sam "wykręcony" przez oficjalną apkę...). Kolejne czekanie 3-4 minut i... "chętnie bym z panem porozmawiała, ale muszę przełączyć na inny dział"... Kolejne 3 minuty później słyszę przy przywitaniu, że to infolinia T-mobile. Iii... "w pana okolicy mamy problemy techniczne, ale gdy zostaną naprawione przyślemy SMSa i LTE powinno działać" bo w systemie wszystko gra i tańczy. Po kilku godzinach dalej brak LTE i SMSa oczywiście również. Więc...

Odsłona kolejna, kilka godzin później. Tym razem od razu wybrałem oficjalny czat T-mobile. Konsultant z radością faktu odkrycia problemu oznajmił, że "w tej ofercie nie ma LTE". Panie, jak nie ma, jak regulamin i w ogóle gdzie na świecie dziś przy nowym numerze nie ma LTE? No, może gdzieś nie ma, ale tu ma być i już, kurka, zapłaciłem, a tu nagle 2010 rok i H+. Tylko młodszy nie jestem. Więc proszę o zgłoszenie do pomocy technicznej i czekam na aktywację. Zgłoszenie przyjęte, trzeba czekać.

Pewnie do środy sobie poczekam na odpowiedź. Oby nie dłużej. No i jak mnie ma nie trafić jak tyle kwiatków na start? :D Gdybym przeniósł dotychczasowy numer i miał działać na H+ to dopiero byłoby niewesoło. Złe dobrego początki?
 #1099930  autor: f0ku5
 24 lip 2020, 22:10
Jestem pełen podziwu, że Wam się chce w to wszystko bawić, nawet dla testów. Lata lecą, a w T-Mobile nadal taki sam bajzel, jak zawsze...
2020 rok i manualne włączanie LTE, serio?
 #1099933  autor: Remington
 24 lip 2020, 22:28
Nie demonizuj. To pierwsze dni całkowicie nowej oferty, więc naturalną rzeczą jest, że problemy wieku dziecięcego będą się pojawiać.
 #1099934  autor: f0ku5
 24 lip 2020, 22:52
To jest całkowicie nowa oferta, ale jak widać na starych systemach. Takie rzeczy nie powinny się dziać już po starcie usługi, od tego są testy ;)
Zresztą to samo jak w głównym T-Mobile, stąd po prostu te moje zdziwienie, że od lat nic się nie zmienia na lepsze.
 #1099935  autor: Remington
 24 lip 2020, 23:41
f0ku5 pisze:
24 lip 2020, 22:52
Takie rzeczy nie powinny się dziać już po starcie usługi, od tego są testy ;)

To prawda, jednak choćby przykład Flexa potwierdza, że to tylko czcze życzenia...
 #1099936  autor: TomLee
 25 lip 2020, 00:49
Tylko, że brak LTE to raczej celowe działanie tego operatora. Nawet próbują na infolinii wciskać kit, że w tej ofercie brak LTE. To żenujące. Żaden inny operator nie wydaje kart SIM bez LTE.
 #1099943  autor: Mitarr
 25 lip 2020, 11:18
Nic nie zgłaszałem a po nocy miałem już aktywne LTE :D

Mam bardzo ciekawe wyniki prędkości, na Heyah zdecydowanie większa prędkość niż na abonamencie T-Mobile za 30 zł ( Taryfa T1 10GB ).
Testy robiłem w tym samym miejscu około 100 metrów od wieży w linii prostej bez przeszkód.
Testy powtarzałem wielokrotnie i wyniki były bardzo zbliżone.

Heyah 01 :
Obrazek

T-Mobile T1 10GB :
Obrazek
Ostatnio zmieniony 25 lip 2020, 11:25 przez Mitarr, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1099944  autor: piotrzet
 25 lip 2020, 11:22
A jesteś pewny, że logowałeś się do tego samego nadajnika i że to samo pasmo było pasmem podstawowym?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1099947  autor: Mitarr
 25 lip 2020, 11:35
Ta sama wieża, identyczne warunki.
Może zapomniało im się ustawić priorytetów albo klient na kartę ma lepiej bo abonamentowcy i tak są uwiązani kulą u nogi na 2 lata :lol:

Obrazek



Swoją drogą taka ciekawostka, na tym kościele udostępniają miejsce dla wszystkich operatorów jednocześnie :

Obrazek
 #1099952  autor: nicram
 25 lip 2020, 12:31
Oferta bardzo słaba. Dla kogoś kto potrzebuje do 20 GB miesięcznie to można rozważyć z uwagi na zasięg T-Mobile. Poza tym nic ciekawego, są ciekawsze rozwiązania. Ja w tej chwili na miesiąc mam 400 GB na miesiąc ;) (+ 4000 GB niewykorzystanych od początku uruchomienia pakietu - tak dane pakietowe sumują się i nie przepadają) a to wszystko w cenie 30 zł na miesiąc. Minusem jest tylko to że trzeba płacić 10 zł więcej - ale biorę to na klatę ;) hehe
 #1099954  autor: Mitarr
 25 lip 2020, 12:37
nicram pisze:
25 lip 2020, 12:31
Oferta bardzo słaba. Dla kogoś kto potrzebuje do 20 GB miesięcznie to można rozważyć z uwagi na zasięg T-Mobile. Poza tym nic ciekawego, są ciekawsze rozwiązania. Ja w tej chwili na miesiąc mam 400 GB na miesiąc ;) (+ 4000 GB niewykorzystanych od początku uruchomienia pakietu - tak dane pakietowe sumują się i nie przepadają) a to wszystko w cenie 30 zł na miesiąc. Minusem jest tylko to że trzeba płacić 10 zł więcej - ale biorę to na klatę ;) hehe
Kto co potrzebuje, większość osób pewnie ma w domu internet stacjonarny, więc te 20 GB mobilne będzie akurat. 400 GB i więcej są dobre jak ktoś nie ma stacjonarnego internetu albo jest nastolatkiem który korzysta częściej poza domem z internetu.
  • Strona 5 z 52
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 52
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 52