DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 398 z 415
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 415
 #1166392  autor: babciagienia1p
 17 lut 2024, 10:32
Snowman pisze:
17 lut 2024, 08:29
Cześć, w grudniu przeniosłem numer do Faktu,dostałem bonus za przeniesienie 200 PLN plus 20 GB do 17 II. Czy wykupując minimalny pakiet np 50 min/50 sms/300 MB przedłużam ważność tego pakietu 20 GB o kolejny miesiąc? Wg kodu ussd tak, ale czy to prawda,czy tylko te 300 mb zostaje?

Jest niewielka szansa, że przedłużysz 20 GB. Będzie wiadomo już jutro. Jeśli bonus 20 GB był aktywowany przez BOK, wtedy może tak się stać, ale nie ma pewności. Na wszelki wypadek, wyślij - za chwilę - kod TZWM na numer 4949. Jeśli wróci 50 MB, wystarczy zaczekać do jutra i okaże się jak jest. Jeśli bonus 50 MB nie zostanie przyznany, skontaktuj się z BOK-iem (czat lub infolinia) i poproś o ręczne aktywowanie dzisiejszego bonusu za kod z gazety Fakt.

Pakiet 50/50/300 przedłuża "uzbierane" bonusy i pakiety (inne niż automatyczne 20 GB za BzP), ale sam znika po upływie "swojej" ważności (nie jest przedłużalny).
Przedłużają i same są przedłużalne - jw. - pakiety "droższe". Również "droższe" pakiety tylko GB, np. 0,5 GB za 4,- zł.
 #1166400  autor: Skyline
 17 lut 2024, 12:53
Dziś na czacie konsultant na tą samą formulkę musiał się zapoznać ze sprawą i czekałem z 10min, ale ostatecznie bez zbędnych pytań włączony pakiet. Także spoko. Jak was połączy z kimś bez pojęcia to sobie próbujcie za jakiś czas do innej osoby i w końcu zrobią jak trzeba.
 #1166411  autor: Zygzuso
 17 lut 2024, 15:08
Nie ma reguły, ale mi nie weszły żadne z różnych lat karty przez volte/vonr/vowifi, bo to kaprys systemu, skoro kod jest zlecony.
Na czacie 3 podejście wykonało zadanie, czyli ja wklejam regułki a konsultant robi to samo lub zajmuje mu to kilka minut, bo klika w systemie :)
 #1166435  autor: macqmacq
 17 lut 2024, 21:22
Ja też zauważyłem taką "prawidłowość", że 5 numerów z którymi miałem problem na minuty, również dzisiaj na MB takowe się okazały. Czat załatwił sprawę w 5-10 minut.
Ps. Wszyscy dostajecie info o pakiecie na maila??? Ja na każdy numer. Trochę to wkurzające, taki spam na maila... Po co to i na co???
 #1166445  autor: babciagienia1p
 17 lut 2024, 23:42
macqmacq pisze:
17 lut 2024, 21:22
...Wszyscy dostajecie info o pakiecie na maila??? Ja na każdy numer. Trochę to wkurzające, taki spam na maila... Po co to i na co???

Rzeczywiście! Nawet nie zauważyłam, bo mam , z tego adresu, przekierowanie do katalogu "Play". Co ciekawe, przychodzą tylko informacje o numerach ze skuteczną aktywacją pakietu. Bardzo wkurzające, szczególnie w kontekście, że już nie mogę zalogować się tym e-mailem do aplikacji www.
Wygląda, że spam ma związek z problemami. Potwierdzenie zamówienia usługi nie przychodzi w przypadku "trefnego" numeru. Pewnie nie trafił jeszcze do wysyłki spamu i dlatego nie dostaje automatycznego bonusu.
 #1166447  autor: Makk
 17 lut 2024, 23:49
macqmacq pisze:
17 lut 2024, 21:22
Ps. Wszyscy dostajecie info o pakiecie na maila??? Ja na każdy numer. Trochę to wkurzające, taki spam na maila... Po co to i na co???
Nie dostaję, ale oni chyba nawet nie mają mojego adresu, bo nie pamiętam, żebym podawał.
 #1166450  autor: babciagienia1p
 18 lut 2024, 00:00
@Makk
Też im nie podawałam, szczególnie że numery są na różnych peselach, a w e-mailu jest nazwisko.
E-mail jest tym, którym logowałam się do aplikacji www za dobrych czasów. Miałam do niego podpiętych wiele numerów.
 #1166452  autor: Zygzuso
 18 lut 2024, 00:16
Makk pisze:
17 lut 2024, 23:49
macqmacq pisze:
17 lut 2024, 21:22
Ps. Wszyscy dostajecie info o pakiecie na maila??? Ja na każdy numer. Trochę to wkurzające, taki spam na maila... Po co to i na co???
Nie dostaję, ale oni chyba nawet nie mają mojego adresu, bo nie pamiętam, żebym podawał.
Ja dostaję listy z podwyżkami na adres, a ustawienia konta mają wpisany adres mailowy i odznaczone wszelkie zgody. Mają to od czasu wymogu pierwszej rejestracji nr na kartę.
 #1166456  autor: Snowman
 18 lut 2024, 07:59
babciagienia1p pisze:
17 lut 2024, 10:32
Snowman pisze:
17 lut 2024, 08:29
Cześć, w grudniu przeniosłem numer do Faktu,dostałem bonus za przeniesienie 200 PLN plus 20 GB do 17 II. Czy wykupując minimalny pakiet np 50 min/50 sms/300 MB przedłużam ważność tego pakietu 20 GB o kolejny miesiąc? Wg kodu ussd tak, ale czy to prawda,czy tylko te 300 mb zostaje?

Jest niewielka szansa, że przedłużysz 20 GB. Będzie wiadomo już jutro. Jeśli bonus 20 GB był aktywowany przez BOK, wtedy może tak się stać, ale nie ma pewności. Na wszelki wypadek, wyślij - za chwilę - kod TZWM na numer 4949. Jeśli wróci 50 MB, wystarczy zaczekać do jutra i okaże się jak jest. Jeśli bonus 50 MB nie zostanie przyznany, skontaktuj się z BOK-iem (czat lub infolinia) i poproś o ręczne aktywowanie dzisiejszego bonusu za kod z gazety Fakt.

Pakiet 50/50/300 przedłuża "uzbierane" bonusy i pakiety (inne niż automatyczne 20 GB za BzP), ale sam znika po upływie "swojej" ważności (nie jest przedłużalny).
Przedłużają i same są przedłużalne - jw. - pakiety "droższe". Również "droższe" pakiety tylko GB, np. 0,5 GB za 4,- zł.
Dziekuje za odpowiedź, dobrze wiedzieć o tych niuansach.
Co do mojego bonusu,dziś wciąż jest :) do wykorzystania,wisi w aplikacji Play i poprzez ussd. 16 II wykupiłem pakiet 50/50/300mb, wczoraj chatowałem na apce z Playem w sprawie kodu 50 MB,ale do dzisiaj chyba nie przeszedł,bo nie dostałem sms potwierdzającego.
Mam nadzieję,że aktywacja następnych pakietów 50/50/300 będzie mi przedłużać ten bonus 20 GB (a zostało jeszcze 17).
Pozdrawiam
 #1166460  autor: babciagienia1p
 18 lut 2024, 08:51
@Snowman
Pakiet 20 GB z BzP, przyznawany ręcznie w BOK-u, jest przedłużalny. Należy tylko go "utwardzić", co właśnie zrobiłeś. Uważaj, bo pakiet 50/50/250 nie jest przedłużalny i zniknie po dniu swojej ważności, nawet jeśli apki i kody USSD będą pokazywać go w sumie innych pakietów.
Zastanów się nad korzystaniem z sobotnich kodów na 50 MB. One też będą przedłużać Twój pakiet 20 GB i same są przedłużalne. Schodzą jako pierwsze.
 #1166481  autor: KC-KARLOS
 18 lut 2024, 11:15
Co Wy z tym schodzeniem?
Przypomnę, jak to działa.

MB a także minuty i smsy z kodów i pakietów (tych droższych) wpadają do jednego salda i są jednolitą ilością MB/GB oraz minut i smsów, które zmieniają swoją ważność lub nie gdy jest ona dłuższa niż 7 dni za friko lub 31 dni przy odpłatnych paczkach min/sms/MB - 100/100/100 za 9zł lub 300/300/300 za 19zł lub 500/500/500 za 29zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... lda%29.pdf
albo
0,5GB za 4zł, 1GB za 5zł, 2GB za 9zł, 4GB za 15 zł oraz 10GB za 25zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... Mobile.pdf

Osobno z kolei są rozliczane pakiety za 3zł (50/50/250) i 9 zł (300/300/300) i to one lub środki starszego typu nieprzedłużone tymi droższymi pakietami lub kodami z Faktu niewykorzystane przepadają, pomimo ich widoczności jako całość na saldzie *106# jak i pod *102# / *107# / *109#. Uważajcie na nie, bo można się przejechać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1166484  autor: Zygzuso
 18 lut 2024, 11:42
babciagienia1p pisze:
18 lut 2024, 00:20
@Zygzuso
Czy możesz logować się e-mailem do aplikacji www?
Tak, ale tylko na starych wersjach przeglądarki np. Opera v58 wchodzi po staremu z ostrzeżeniem o bezpieczeństwie.
 #1166539  autor: NokiaFan86
 19 lut 2024, 08:04
Makk pisze:
17 lut 2024, 13:33
Mnie też dziś nie weszło, ale tym razem poszło na czacie za pierwszym razem :smt004
Ja od czwartku mam problem tylko z jednym numerem (797), tak jest i dziś, gdybym miał na imię Antoni, to krzyczał bym że to zemsta za przeniesienie go kodem z Virgin przez PNK do FM. :lol:
 #1166551  autor: Zygzuso
 19 lut 2024, 10:44
System się sypie na 2 numerach dostałem po aktywacji dziś 10, a mam licznik sms 30, nadpisało wcześniejsze duże. :?
 #1166560  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 13:55
podaje rozwiazanie problemu!
1.nalezy sie zalogowac do play24 w wersji www( w aplikacji nie znalazlem stosownej opcji)
2. do NUMERU na ktorym nie aktywuja sie kody nalezy przypisac ADRES EMAIL
3. dziala!!!
PS.
adres email na koncie to jak widac nie adres email numeru - ja do kazdego numeru przypisalem inny email wiec nie mam pewnosci
ze jeden adres do 5 czy 10 numerow da oczekiwany rezultat
z powiadomien o aktywacji pakietow wynika ze 2 smsy zostaly zamienione na email i sms dlatego tez niektorym to nie dziala.
trafilem na to przypadkiem - jeden z numerow niedawno przenosilem do faktu i doladowywalem podajac adres email inny niz do konta i tu nie bylo problemu - widac przy doladowaniu adres zostal przypisany do numeru i kody na nim dzialaja
 #1166573  autor: Makk
 19 lut 2024, 15:42
Ktoś jeszcze potwierdzi, że to skuteczne?
Wcześniej już było pisane, że e-maile przychodziły, a pakiety i tak się nie aktywowały.
  • Strona 398 z 415
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 415
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 415