DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 398 z 436
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 436
 #1166460  autor: babciagienia1p
 18 lut 2024, 08:51
@Snowman
Pakiet 20 GB z BzP, przyznawany ręcznie w BOK-u, jest przedłużalny. Należy tylko go "utwardzić", co właśnie zrobiłeś. Uważaj, bo pakiet 50/50/250 nie jest przedłużalny i zniknie po dniu swojej ważności, nawet jeśli apki i kody USSD będą pokazywać go w sumie innych pakietów.
Zastanów się nad korzystaniem z sobotnich kodów na 50 MB. One też będą przedłużać Twój pakiet 20 GB i same są przedłużalne. Schodzą jako pierwsze.
 #1166481  autor: KC-KARLOS
 18 lut 2024, 11:15
Co Wy z tym schodzeniem?
Przypomnę, jak to działa.

MB a także minuty i smsy z kodów i pakietów (tych droższych) wpadają do jednego salda i są jednolitą ilością MB/GB oraz minut i smsów, które zmieniają swoją ważność lub nie gdy jest ona dłuższa niż 7 dni za friko lub 31 dni przy odpłatnych paczkach min/sms/MB - 100/100/100 za 9zł lub 300/300/300 za 19zł lub 500/500/500 za 29zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... lda%29.pdf
albo
0,5GB za 4zł, 1GB za 5zł, 2GB za 9zł, 4GB za 15 zł oraz 10GB za 25zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... Mobile.pdf

Osobno z kolei są rozliczane pakiety za 3zł (50/50/250) i 9 zł (300/300/300) i to one lub środki starszego typu nieprzedłużone tymi droższymi pakietami lub kodami z Faktu niewykorzystane przepadają, pomimo ich widoczności jako całość na saldzie *106# jak i pod *102# / *107# / *109#. Uważajcie na nie, bo można się przejechać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1166484  autor: Zygzuso
 18 lut 2024, 11:42
babciagienia1p pisze:
18 lut 2024, 00:20
@Zygzuso
Czy możesz logować się e-mailem do aplikacji www?
Tak, ale tylko na starych wersjach przeglądarki np. Opera v58 wchodzi po staremu z ostrzeżeniem o bezpieczeństwie.
 #1166539  autor: NokiaFan86
 19 lut 2024, 08:04
Makk pisze:
17 lut 2024, 13:33
Mnie też dziś nie weszło, ale tym razem poszło na czacie za pierwszym razem :smt004
Ja od czwartku mam problem tylko z jednym numerem (797), tak jest i dziś, gdybym miał na imię Antoni, to krzyczał bym że to zemsta za przeniesienie go kodem z Virgin przez PNK do FM. :lol:
 #1166551  autor: Zygzuso
 19 lut 2024, 10:44
System się sypie na 2 numerach dostałem po aktywacji dziś 10, a mam licznik sms 30, nadpisało wcześniejsze duże. :?
 #1166560  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 13:55
podaje rozwiazanie problemu!
1.nalezy sie zalogowac do play24 w wersji www( w aplikacji nie znalazlem stosownej opcji)
2. do NUMERU na ktorym nie aktywuja sie kody nalezy przypisac ADRES EMAIL
3. dziala!!!
PS.
adres email na koncie to jak widac nie adres email numeru - ja do kazdego numeru przypisalem inny email wiec nie mam pewnosci
ze jeden adres do 5 czy 10 numerow da oczekiwany rezultat
z powiadomien o aktywacji pakietow wynika ze 2 smsy zostaly zamienione na email i sms dlatego tez niektorym to nie dziala.
trafilem na to przypadkiem - jeden z numerow niedawno przenosilem do faktu i doladowywalem podajac adres email inny niz do konta i tu nie bylo problemu - widac przy doladowaniu adres zostal przypisany do numeru i kody na nim dzialaja
 #1166573  autor: Makk
 19 lut 2024, 15:42
Ktoś jeszcze potwierdzi, że to skuteczne?
Wcześniej już było pisane, że e-maile przychodziły, a pakiety i tak się nie aktywowały.
 #1166574  autor: babciagienia1p
 19 lut 2024, 15:56
@Makk
Wydaje mi się, że nikt tak nie pisał. Kolejność była inna.
Jeśli następowała skuteczna aktywacja bonusu, przychodził e-mail (spam) z jej potwierdzeniem, więc jest bardzo prawdopodobne, że sposób @zyggi358 jest jakimś rozwiązaniem problemu.
 #1166577  autor: Makk
 19 lut 2024, 16:04
Nie wiem, odnoszę się do tego:
Skyline pisze:
15 lut 2024, 12:40
Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
 #1166578  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:07
dziala na 100% - w sobote emaile dopisane do numerow juz po wyslaniu sms i nic nie dotarlo, dzis przyszly emaile o takiej tresci:

"Dzień dobry,
potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi Promocyjny pakiet 10 SMS do wszystkich sieci (voucher) na zasadach określonych w załączonym regulaminie usługi.
Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie www.play.pl w zakładce Strefa Klienta.
Pamiętaj:
Usługa w wybranej przez Ciebie wersji będzie aktywna od razu, przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. To znaczy, że w chwili aktywacji tracisz prawo do odstąpienia od umowy (zasada nie dotyczy usługi Play 360). Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie.
Szczegółowe informacje, w tym informacje o opłatach, znajdziesz na stronie usługi i w regulaminie.
Pozdrawiamy
Zespół PLAY"
 #1166580  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:09
Makk pisze:
19 lut 2024, 16:04
Nie wiem, odnoszę się do tego:
Skyline pisze:
15 lut 2024, 12:40
Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
ja tez dostalem 1 email bo jeden numer mial przypisany email i to zupelnie nieswiadomie co pisalem wczesniej ale na tym numerze co email byl do niego dopisany minuty i mb sobote dotarly - do tych co nie mialy maila nic nie doszlo poza "Benefit zostal zlecony..."
 #1166583  autor: blacQ1
 19 lut 2024, 16:35
Ja widzę to inaczej , może trzeba podoładowywac nr tel fowolną kwotą , lub coś w tym rodzaju
Ps . Mi na jednym nr tel pakiet został aktywowany przez miłą Panią Konsultant telefonicznie reszta sms
 #1166585  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:42
tych numerow na ktorych nie dostalem bonusow nie doladowywalem od dawna

jak dopisales maila po wyslaniu sms to i tak nie zadziala - tak mialem w sobote - zatem czekaj do czwartku
moze byc tez tak ze jesli ten sam email do kilku numerow jest dopisany to na wszystkie nie przyjdzie - ja dopisalem do kazdego numeru inny email
 #1166587  autor: Zygzuso
 19 lut 2024, 16:51
blacQ1 pisze:
19 lut 2024, 16:35
Ja widzę to inaczej , może trzeba podoładowywac nr tel fowolną kwotą , lub coś w tym rodzaju
Ps . Mi na jednym nr tel pakiet został aktywowany przez miłą Panią Konsultant telefonicznie reszta sms
W sumie tak bezpieczniej sobie miesiąc za 3zł przedłużyć i czekać na naprawy, a nie kombinować ze stażystami.
 #1166590  autor: babciagienia1p
 19 lut 2024, 16:57
Sprawdziłam u siebie. Rzeczywiście, na "trefnym" numerze nie miałam dopisanego e-maila oraz miałam inny, niż na pozostałych, numer kontaktowy. Ujednoliciłam. Na wszystkich numerach mam ten sam e-mail i ten sam numer kontaktowy. Operator numeru kontaktowego jest inny niż P4. Numery są zarejestrowane na - trzy - różne PESEL-e.
Efekt będę znała w środę, bo wtedy wyślę kod na SMS-y.

@zyggi358
Wielkie podziękowania za dociekliwość.
 #1166594  autor: macqmacq
 19 lut 2024, 18:12
Ja poczekam do środy. Jeśli znów będę miał problem z kodem na SMS-y, to opiszę to w mailu do Faktu. Niech się zajmą tematem 8)
 #1166600  autor: blacQ1
 19 lut 2024, 19:11
Ja , róeniez zrobiłem tak , jak babcia na jednym z nr tel co mi kod wchodzi po przez konsultanta dopisałem email pozdrawiam
 #1166618  autor: ZielonySmok
 19 lut 2024, 21:40
Mi też kody nie wchodziły ostatnio (od środy ub. tygodnia). Dziś 10 sms kod ... benefit przyjęty do aktywacji i cisza.
Pomógł konsultant Szymon na czacie, bez problemów. :) 10 sms aktywowane.
Zalogowałem się do play24 i ... o dziwo ... rzeczywiście nie miałem przypisanego adresu email to tego konkretnego nr. telefonu.
Ciekawe. Może rzeczywiście coś w tym jest. :lol:
Na wszelki wypadek dodałem mejla. Zobaczymy. 8)
  • Strona 398 z 436
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 436
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 436