Strona 38 z 48

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 11:52
autor: TomekErek
Ja odnowiłem freemium jakoś w połowie stycznia 2018 i też mam standardowe 30min, 30 sms i 300MB...

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 12:19
autor: Johnny
21.02 będę odnawiał freemium, dam znać jak będzie.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 12:35
autor: userro2
To ja też z ciekawością czekam - jutro mija miesiąc od reaktywacji, i odnowi się pakiet. Ciekawe, ile go będzie. Oczywiście odezwę się.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 12:37
autor: TomekErek
eee... jestem pewien, że w Waszych obu przypadkach to będzie 30/30/300 i nie więcej.

Coś mi te 60/60/600 wygląda na ściemę/błąd/pomyłkę/prowokację :D

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 14:25
autor: misiu-182
Dzień dobry.
Na trzech numerach 30/30/300.
U mnie 05.02. odnowienie pakietu 4 raz w serii.
U żony 12.02. włączenie pierwszego pakietu (po zakończeniu 6-cio miesięcznej serii).
U syna 15.02. włączenie pierwszego pakietu (po zakończeniu 6-cio miesięcznej serii).
Numery używane sporadycznie, awaryjne w drugim telefonie.
Pozdrawiam.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 15:14
autor: userro2
To jeszcze pytanie kontrolne: w jaki sposób aktywowaliście #Freemium na kolejne pół roku? Kodem, czy w inny sposób? Bo ja wszedłem na zarządzanie kontem przez WWW, i w sekcji #Freemium zobaczyłem banerek zachęcający do włączenia pakietu - na banerze było 60/60/600. Myślałem, że po wprowadzeniu przez VM promocyjnego podwojenia płatnych pakietów #Freemium też się załapało, ale teraz wygląda, że zwyczajnie fuksem wstrzeliłem się w jakieś nieplanowane okienko. Na koncie, choćbym chciał, nie było środków, by włączyć jakiś płatny pakiet, poza tym właścicielka numeru i tak nie ma o tym pojęcia. Cóż - czekam na jutrzejsze odnowienie.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 15:28
autor: misiu-182
U mnie oczywiście odnowiło się samo a u żony i syna włączone w następnym dniu po zakończeniu 6-cio miesięcznego okresu przez aplikację mobilną.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 15:41
autor: kaspeed
Ja przez bok aktywowałem w sensie musiałem zgłosic problem

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 16:34
autor: TomekErek
ja też przez BOK (mailowo), bo jak minęło 6 miesięcy pierwszego pakietu to po zalogowaniu się przez WWW nie mogłem aktywowac nowego pakietu, bo pojawiało się info, że pakiet jest już aktywny. Wieć system nie zdjął starego, zużytego przez pół roku pakietu.

Napisałem maila, odpisali mi po kilku dniach, że WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU, BO FREEMIUM JEST PRZECIEŻ AKTYWNY

No to odpisałem ponownie problem, tym razem tak mega łopatologicznie, że aż mi było głupio tak to opisywać i po kilku dniach ktoś inny odpisał maila, że nowy Freemium został mi przez Niego aktywowany. No i faktycznie - w dniu napisania maila uruchomił się nowy Freemium na właśnie te 30min, 30sms i 300MB

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 16:54
autor: jamto02
Ja jeszcze dodam, że koniecznie trzeba pisać na [email protected]. Wcześniej pisałem poprzez system www na adres CMOK i to jest pisanie w próżnię, nie mówiąc już o próbie dodzwonienia się.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 lut 2018, 23:07
autor: aizo
Jak długo będę miał ważne konto? Bez doladowania, zależy mi tylko na połączeniach przychodzących.
Zamówiłem darmowy starter.
Pakiet 30m/30s/300m też będzie cały czas bez doładowania?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 00:08
autor: wasylek
aizo pisze:Jak długo będę miał ważne konto? Bez doladowania, zależy mi tylko na połączeniach przychodzących.
Zamówiłem darmowy starter.
Pakiet 30m/30s/300m też będzie cały czas bez doładowania?
Freemium jest ważne pół roku i należy ponownie aktywować freemium za darmo
Konto jest ważne rok od doładowania min 5zł, wcześniej wystarczyło aktywować freemium i to przedłużało pakiet o pół roku, a ważność konta o rok, teraz już chyba tak nie zrobisz na nowej karcie sim, więc będziesz musiał co rok kupować doładowanie 5zł.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 06:44
autor: userro2

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 07:29
autor: adacomp
wasylek pisze: Freemium jest ważne pół roku i należy ponownie aktywować freemium za darmo
Konto jest ważne rok od doładowania min 5zł, wcześniej wystarczyło aktywować freemium i to przedłużało pakiet o pół roku, a ważność konta o rok, teraz już chyba tak nie zrobisz na nowej karcie sim, więc będziesz musiał co rok kupować doładowanie 5zł.
Na starych kartach także aktywacja Freemium już nie daje RWK.
Aktywowałem dziś Freemium na karcie przeniesionej do VM w 2015 roku i tylko aktywował się Freemium a ważność konta została niezmieniona.
Ostatnio odnawiałem na tej karcie Freemium w lipcu 2017 i jeszcze RWK dawało.

Obecnie jak widać zlikwidowali bezpłatne RWK więc będzie chyba liczna migracja do konkurencji bo kto korzysta tylko z tego pakietu i mu to wystarcza albo tylko odbiera połączenia nie będzie sobie robił skarbonki co rok za 5zł ;)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 09:00
autor: surface123
No naprawdę, 5 zł na rok to mega wydatek...

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 09:06
autor: 24bis24
Sa tacy co pisza o 10 ciu i wiecej posiadanych kartach

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 09:32
autor: kaspeed
U mnie predłuza RWK ale nie na 10karach maks 4

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 lut 2018, 10:40
autor: misiu-182
W moim przypadku ponowna aktywacja "Fremium" na numerze żony i syna wydłużyła ważność o rok czyli do lutego 2019.
Edycja.
Numer żony zarejestrowany na mnie (łącznie na mnie zarejestrowane dwa).
Numer syna zarejestrowany na niego (jeden w Virgin).

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 lut 2018, 11:22
autor: Johnny
Johnny pisze:21.02 będę odnawiał freemium, dam znać jak będzie.
Potwierdzam, dzisiaj aktywowałem kolejny cykl 6-cio miesieczny Freemium.
Aktywowało się normalnie 30min/30sms/300MB.
Konto główne wydłużyło się do 21.02.2019 roku

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:23 lut 2018, 09:57
autor: polsat090
Panowie pamiętacie jaki jest kod na wyłączenie tej taryfy ? *222*000# to włączenie