Raczej ma, bo mam T-mobile w routerze(jako stacjonarny internet) i 184GB przetransferowane(tylko dziś ponad 109GB) i jest dobrze. Za to dla równowagi w Heyah, który mam w smartphonie i z, którego mało co korzystam cuda mam od samego początku.
Co do NIE pod 80333 zerknij na biling-jak jest ujęte to masz w razie czego podkładkę do reklamacji-ja również nie otrzymałem zwrotnego potwierdzenia ale na bilingu jest więc luz.
Jeśli wysłałeś NIE przed upływem miesiąca od aktywacji to również domagaj się zwrotu, bo to błąd jest systemu(1-szy miesiąc usługi Szafagra jest darmowy).
P.S.z operatorami trzeba twardo, bo jak będziemy potulni to nic nie zrobią.
Mam info, że jeden z użytkowników Heyah mający trochę inne problemy(kosiło mu kaskę za pakiety, których nie zamawiał) otrzymał email z "góry"TM z zapewnieniem o usunięciu wszelkich błędów w darmowych starterach.
Tu troszkę więcej: http://jdtech.pl/2016/03/heyah-szczegol ... -2016.html
Co do NIE pod 80333 zerknij na biling-jak jest ujęte to masz w razie czego podkładkę do reklamacji-ja również nie otrzymałem zwrotnego potwierdzenia ale na bilingu jest więc luz.
Jeśli wysłałeś NIE przed upływem miesiąca od aktywacji to również domagaj się zwrotu, bo to błąd jest systemu(1-szy miesiąc usługi Szafagra jest darmowy).
P.S.z operatorami trzeba twardo, bo jak będziemy potulni to nic nie zrobią.
Mam info, że jeden z użytkowników Heyah mający trochę inne problemy(kosiło mu kaskę za pakiety, których nie zamawiał) otrzymał email z "góry"TM z zapewnieniem o usunięciu wszelkich błędów w darmowych starterach.
Tu troszkę więcej: http://jdtech.pl/2016/03/heyah-szczegol ... -2016.html
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.