DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 158 z 166
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 166
 #1152067  autor: Window
 22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
 #1152068  autor: pingpong123a
 22 cze 2023, 18:19
Window pisze:
22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
U mnie przynajmniej nadal się automatycznie odpala, po aktywacji karty.
 #1152085  autor: macqmacq
 22 cze 2023, 20:53
Window pisze:
22 cze 2023, 18:06
To się dobre czasy w OfnK pod względem aktywacji 2 GB z RWK się skończyły. W 2021 roku to odpalał się automatycznie 1 d po wizycie kuriera
Czemu takie stwierdzenie? Ja NIGDY nie aktywowałem numeru tymczasowego, a ten przenoszony zawsze dostawał to, co miał dostać :mrgreen:
Teraz też mam już nowy starter z numerem tymczasowym, ale aktywuję go dopiero w dniu przeniesienia właściwego numeru - w moim wypadku 30.06. Napiszę, co dostałem 8)
 #1152183  autor: Iwona2002
 25 cze 2023, 15:32
Przenosze mamy numer z abonament Tmobile do Play na karte potem do Fakt. Abonament wygasł i przeszedł na czas nieokreslony, na stronie Play aby sprawdzic proces pokazuje błąd, a konsultant mówi ze czekają na zgode operatora. Ile takie przeniesienie może potrwać?
 #1152194  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2023, 19:09
Iwona2002: przynajmniej miesiąc. Przenosisz z abonamentu, więc T odda numer dopiero po zakończeniu okresu wypowiedzenia (część niepełnego + 1 pełny okres rozliczeniowy).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152236  autor: babciagienia1p
 26 cze 2023, 12:57
MariuszY pisze:
22 cze 2023, 17:05
...Skoro bywa tu @Orange Ekspert to może faktycznie się wypowie, bo podobno pecunia non olet. Miałem doładować tam konto, uruchomić kilka usług, ale tam gdzie mnie nie chcą, na siłę pchać się nie zamierzam.
---Edycja------
Swoją drogą to przyszedł mi w tej sytuacji ciekawy pomysł na darmowe startery Orange. Wystarczy rozpocząć powyższą procedurę w salonie, dostać kartę z numerem tymczasowym, a następnie nie pojawić się na podpisanie papierów z przeniesieniem. Karta pozostanie aktywna, bonusy też. Aż mnie korci to wypróbować :wink:

Zaraza się rozszerza.
Zajrzałam dzisiaj do salonu Orange, w którym do tej pory można było przenieść do OFnK bez problemów:
-No nie proszę pani; w salonie przenosić możemy tylko do abonamentu; na kartę tylko przez internet; musi pani szukać przez Google'a
- Od kiedy tak jest?
- Eee... Od jakiegoś czasu
- Aha, ale wie pani, ja mam eSIM w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów; jak mam odebrać SMS weryfikacyjny przy przeniesieniu przez www?
- ??? - Klaudiaaa! Możemy jakoś to obejść?
Klaudia z marsową miną:
- Nie możemy
Już nie chciałam dzwonić do Maksa, bo z głośniczków sączył się nastrojowy przebój Czy te oczy mogą kłamać?
Współczuję pracowniczkom, które muszą wykonywać oszukańcze polecenia brzuchatych właścicieli franczyzowych punktów obsługi.

PS. Może należałoby wprowadzić lockdown w punktach Orange?
 #1152332  autor: darkzpf
 27 cze 2023, 08:36
Ja też próbowałem przenieść w salonie i to samo:
- Salony zostały wyłączone z przenoszenia numerów na kartę, tylko abonament
 #1152346  autor: KC-KARLOS
 27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152364  autor: babciagienia1p
 27 cze 2023, 12:40
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

Nie rozumiem takich rozróżnień. Jeśli brzuchaty nie chce realizować wytycznych franczyzodawcy, to trzeba mu odebrać franczyzę. Podpisał jakąś umowę franczyzy, czy wszystko jest na gębę? Skoro operator pozwala na taką obstrukcję, wtedy klienci mogą czuć się jakby orangutan nasrał im jakimś prezentem na twarz.
 #1152452  autor: MariuszY
 28 cze 2023, 09:09
babciagienia1p pisze:
27 cze 2023, 12:40
Karlos20 pisze:
27 cze 2023, 10:27
Rozróżniacie odpowiednio punkty stacjonarne operatora? W salonie własnym zrobisz więcej, niż w punkcie "partner Orange".

Nie rozumiem takich rozróżnień. Jeśli brzuchaty nie chce realizować wytycznych franczyzodawcy, to trzeba mu odebrać franczyzę. Podpisał jakąś umowę franczyzy, czy wszystko jest na gębę? Skoro operator pozwala na taką obstrukcję, wtedy klienci mogą czuć się jakby orangutan nasrał im jakimś prezentem na twarz.
U mnie dokładnie tak samo - jeśli Orangutan ( :wink: ) wpisał na własnej stronie jakiś punkt na listę "salonów", to ja tak ten punkt traktuję. Skoro ten punkt wziąłem z listy salonów operatora dostępnej na orange.pl, to jego pracownicy (dla mnie jako klienta) są "pracownikami Orange". Nie wnikam zatem kto finalnie wypłaca im pensje, bo interesuje mnie wyłącznie załatwienie sprawy, a tutaj Orangutan "robi ze mnie małpę". Co innego mają na stronie, na czacie z BOK, a co innego w salonie. Degradacja poziomu obsługi dramatyczna, bo jak widać nie piszemy tu o odosobnionym przypadku, ale o "epidemii". Niewiedzę wybaczam, ale świadomego wprowadzania w błąd już nie. Niech się zatem "pomarańczowa małpa" opamięta i udziela jednoznacznie zbieżnych informacji zamiast ogłupiać klientów.
Ciekawe, że przeniesienie numeru w salonie Play (i to bezpośrednio do oferty FM) odbyło się bez obstrukcji. Podobnie przeniesienie w poniedziałek dwóch numerów "do misia" - po 2 podpisy na papierkach na numer i załatwione. Oczywiście trzeba znać salon zielonych, który tak do tego podchodzi :)
 #1152461  autor: babciagienia1p
 28 cze 2023, 10:16
@MariuszY
Nawet po jednym podpisie, bo drugi papier był dla Ciebie. Muszę przyznać, że w przypadku skansenu jeszcze nigdy nie miałam problemów przy przenosinach, pomijam smród w przypadku promocji 1500/2000 GB, ale to dotyczy wszystkich starterów - również kupowanych.
 #1153447  autor: Traker
 10 lip 2023, 14:08
Również miałem swoją przygodę z salonami orangutana (wszystkie w Białymstoku, odwiedzonych 5 salonów do testów) jakie odwiedziłem w przeciągu dwóch tygodni i mogę powiedzieć jedno, nie odbiegają niczym od placówek PP :D , a nawet są lepsi :mrgreen:
Szkoda czasu i nerwów (stojąc i czekając straciłem z 2h życia :roll: ) , pracownicy nie są poinformowani o możliwości przejścia z karty na kartę. Jedna z Pań, próbowała wcisnąć kit, że tak się nie da bo jej system nie wyświetla.... Pracownicy na czacie oczywiscie potwierdzają taką możliwość. Niestety z tego co zauważyłem, to lepiej siedzieć i gadać o pierdołach z innymi klientami, albo wpisywać całe książki telefoniczne w telefon (z całym szacunkiem do starszych osób, ale to nie zajęcie dla "salonowych" na godzinę czasu...), bądź podrywać panienkę przy stoliku ;-) .
Uwagi zgłoszone do centrali na czacie, mają się tym zająć - w co jednak wątpię po tych przeżyciach :lol: :lol:
 #1153450  autor: babciagienia1p
 10 lip 2023, 14:24
@Traker
Podaj adresy salonów na priva @msnet - Marian Szutiak. Zakładam, że dotrzyma słowa i coś z tym zrobi, albo przynajmniej zacznie nękać Orange.
-----------Edycja_1-------------
Faktycznie, nudy jakie przeżywają doradcy-konsultanci Orange są nieziemskie. Nawet dłubanie w nosie nie zapewnia im jakiegoś oderwania się od prozaicznej rzeczywistości...
 #1153819  autor: bartek07
 16 lip 2023, 12:14
Chciałem przenieść numer z Virgin Mobile na kartę do Orange Free na kartę i pracownik pomylił się w imieniu. Czy to ważne? Wróciłem się ale powiedział mi, że jak nie przejdzie to zmieni się. Byłem w punkcie. I inne pytanie, jutro przyjdzie numer tymczasowy, uruchamiać go w ogóle?

Obrazek
 #1153820  autor: Remington
 16 lip 2023, 12:19
Z danych tylko PESEL jest weryfikowany, więc przenosiny się powiodą. Gorzej, że raczej w nowej sieci będziesz miał zarejestrowany nr na błędne imię.
 #1153821  autor: bartek07
 16 lip 2023, 12:21
A w salonie już po przeniesieniu mogą to zmienić? Oczywiście jak przyniosę im dowód do wglądu. Czy muszę przenieść numer do innej sieci wpisując poprawne imię i dopiero do Orange znów?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2023, 12:23 przez bartek07, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1153822  autor: babciagienia1p
 16 lip 2023, 12:23
@bartek07
Nieważne.
Dostałeś jakieś SMS-y na przenoszony numer? Dlaczego nie dali Ci od razu karty z numerem tymczasowym, skoro przenosiłeś w salonie? Możesz aktywować numer tymczasowy od razu. Zakładam, że skoro pracownik punktu wszedł w opcję przenosin przez internet, to mógł coś schrzanić. Chciał oszczędzić na karcie SIM. Podawałeś mu SMS weryfikacyjny, który przyszedł na przenoszony numer?
Ściema z brakiem możliwości przenoszenia w punktach Orange zatacza coraz szersze kręgi...
---------Edycja_1-----------
Przenosiłeś w punkcie bez pokazywania dowodu?
---------Edycja_2------------
W jaki sposób masz odebrać kartę tymczasową?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2023, 12:28 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 158 z 166
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 166
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 166