Strona 136 z 202

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 00:09
autor: marokmon
jutek pisze:Jak najbardziej blokują i to blokują często, mają bardzo (zbyt) czuły algorytm blokowania. W porównaniu z orange/nju jest o tyle lepiej, że łatwiej o odblokowanie, ale nie jest to operator dla lubiących sobie dużo/długo pogadać przez telefon.
A czy blokada jest na numer czy na całe konto, pesel, nip?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 00:13
autor: adacomp
na numer

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 08:00
autor: Remington
adacomp pisze:Dodzwonienie się do CMOK graniczy z cudem.
Czas oczekiwania przebija nawet T-M.
1-2 godziny oczekiwania to standard niestety.
Hmm, ja ostatnio czekałem jakieś 3-5 minut.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 14:28
autor: drozda
Koniec półrocza , miała być migracja wszystkich na nową platformę no i jak zwykle obsuwa ...

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 14:38
autor: lordbyd
Nie ma co się spieszyć na tę nowa platformę.
Nie będzie na niej już możliwości wysyłania SMS Premium czy zabaw etykietką :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 cze 2018, 23:19
autor: jutek
Chyba nie ma sensu przenosić wszystkich na tę nową platformę skoro za jakiś czas i tak trzeba będzie z powrotem przenieść klientów na platformę Playa ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 cze 2018, 13:47
autor: Przemix
Na stronie virgin widzę dwa pakiety 1GB
*222*25*1# 1zł
*222*000*3*1# 2zł

oba działają we freemium? czym się różnią?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 cze 2018, 14:30
autor: ign123
Mi we #Freemium zadziałał tylko ten za pół darmo, tj. za 2zł. Próbowałem uruchomić kod z oferty #GIGADAJE (czy jakoś tak) i nie zadziałał, ale nie pamiętam, czy był to kod, który podałeś.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:23 cze 2018, 13:42
autor: marcz123456
Przez chwilę działał, teraz już nie działa.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 09:41
autor: turfel
Czy nie macie problemu z prędkością internetu LTE w VM..?Przeniosłem numer z Play i o ile VM korzysta z ich infrastruktury, to internet działał wczesniej błyskawicznie w Play, a tutaj tragedia.
Pełen zasięg LTE, a strony wczytują się tragicznie.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 09:56
autor: t r o i p
U mnie akurat jest odwrotnie, w play działał mi z prędkością 10, 15 Mbps, a w Virgin działa około, 25, 30 Mbps

Czytałem ostatnio że ludziom w abonamencie internet w Virgin działa gorzej niż u tych co mają prepaida.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 09:59
autor: maniek89
Nie mam porównania z LTE Playa, bo gdy byłem w Play, nie miałem telefonu obsługującego LTE, ale w Virgin mam transfery w LTE w zakresie 15-40 Mb/s na Redmi Note 4. Czasem coś się przywiesi, ale z reguły w moim przypadku wystarczy rozłączenie transmisji i połączenie się ponownie. Zapewne wiele zależy od lokalizacji. Czasem da się słyszeć w sieci głosy, że MVNO pracujące na P4 mają niższy priorytet w dostępie do zasobów sieci. Możliwe, że coś w tym jest, chociaż ja tego specjalnie nie odczuwam. Oferta fajna, można bardziej dopasować pod siebie niż w Play. Nie narzekam. Gorsze zdecydowanie są czasami zawieszenia się podczas zmiany / odnawiania pakietu, chociaż też trochę poprawiło się pod tym względem. No i CMOK nieszczęsny. Dodzwonić się swego czasu graniczyło z cudem, żeby właśnie wyłączyli mi pusty pakiet, który się nie wyłączył i przez to nie było możliwości zmiany na inny.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 10:10
autor: turfel
Oferta fajna, ale co z tego, że internetu mam więcej jak działa tragicznie. Służbowy telefon w Play kłade obok swojego prywatnego i w VM działa jakbym miał założony lejek. A mam ponad 10GB internetu. Karty z ciekawosci zamieniłem w telefonach i internet smiga w moim tel super. A w służbowym lipa. Wiec to nie wina telefonu.
Orientujecie się, czy w ofercie na kartę po niecałym miesiącu od przeniesienia numeru można znowu przenieść do innego operatora bez żadnych konsekwencji?

BTW jak robiłem testy predkosci w tej samej lokalizacji dla Play miałem minimum 28mb/s i czasem pod 40mb/s
W VW mam od 2mb/s do 8mb/s.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 10:18
autor: t r o i p
Co do prędkości internetu, to rzeczywiście bardzo dziwne.
Na szczęście u mnie internet z Virgin śmiga bez problemu.

Co do przeniesienia, to jest prepaid i możesz przenosić numer kiedy zechcesz.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:04
autor: rudymax
Mam podobne odczucia, co do prędkości internetu w VM. Jak mam włączony jakiś płatny pakiet, internet działa porównywalnie do Play. Jak tylko freemium to padaka.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:15
autor: JanPet
U mnie kilka dni temu strasznie zwolniło i teraz mam problemy, u was jest podobnie?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:24
autor: turfel
Ja mam pakiet #gigadaje z 15GB neta, wiec to nie freemium.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:36
autor: lordbyd
Ja miałem takie dziwny objaw, że przy małej ilości pakietu GB w ramach bezpłatnego Freemium telefon (a właściwie dwa na których sprawdziłem) preferował sieć 3G zamiast LTE :)
Karta Play czy inna VM zalogowana była do LTE.
Powtórzę niedługo mój test i sprawdzę czy jest tu jakaś prawidłowość czy był to przypadek.
Poza tym od kilku dni na raporty doręczenia SMS trzeba czekać z 20 minut.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:39
autor: 24bis24
Ja miałem takie dziwny objaw, że przy małej ilości pakietu GB w ramach bezpłatnego Freemium telefon (a właściwie dwa na których sprawdziłem) preferował sieć 3G zamiast LTE
a Freemium ma Lte?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lip 2018, 11:41
autor: lordbyd
Na nowej platformie ma - na starej nie sprawdzalem :)