Strona 126 z 203

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:56
autor: Remington
Od czerwca do Plusa i Playa prepaid przenosiłem 4 czy 5 numerów bez problemu. Raz kart brakowało w Plusie, kazali przyjść następnego dnia, ale zamiast czekać poszedłem do drugiego salonu.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 13:10
autor: R.Mandano
Witam

Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 13:52
autor: 24bis24
R.Mandano pisze:VM - Fremium
na aktywnym starterze kodem włączasz Fremium :D

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 14:53
autor: everymen
R.Mandano pisze:Witam
Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?
Chyba nadal można to zrobić w punktach GSM
https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajd ... iesc-numer

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 paź 2017, 13:06
autor: R.Mandano
A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 paź 2017, 20:01
autor: Kamil7878
R.Mandano pisze:A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...
Ja nie przenosilem numeru tylko chciałem nowy numer od zgłoszenia trwało to 3 dni, przenoszenie napewno minimum 7-8 dni

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 paź 2017, 20:18
autor: tytan1
a ja wyniosłem się z Virgina i to ze starymi taryfami któe miałem BL2012 , hurtem , 3 karty do Playa, i dostałęm bonusy po 500zł i 50gb i rwk. Sprawnie poszły te prznosiny , nie ma co :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 paź 2017, 18:20
autor: ja.michal
Panowie, jak wygląda obecnie sytuacja z roamingiem krajowym w VM? Kto jest partnerem? Jeśli jest kilku to można wyłączyć roaming krajowy lub ewentualnie zostawić tylko jednego partnera jak w Play? Kiedyś nie było to możliwe w VM.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 paź 2017, 19:49
autor: lordbyd
Na nowym numerze (aktywowanym z pół roku temu) mam dostęp do wszystkich partnerów roamingowych.
Z moich obserwacji wynika, że główny partner zależy od lokalizacji i konkretnego numeru.
Mam dostęp do 3 numerów w VM i w Bydgoszczy dla każdego z nich głównym partnerem jest T-Mobile, a w okolicach Mogilna dla jednego z nich głównym partnerem staje się Plus (przekładałem kartę SIM do innego telefonu i jest tak samo).
Czy można wyłączyć roaming krajowy niestety nie wiem - nie próbowałem.
Próbowałem za to zmienić etykietkę i niestety nie ma takiej możliwości.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 paź 2017, 19:51
autor: Kryniczanin
Można wyłączyć roaming krajowy.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 paź 2017, 20:01
autor: adacomp
Miałem kiedyś 8 kart w VM i na żadnej nie miałem nigdy Orange.
Działał T-M i Plus niby tymczasowo ale działał.
Na szczęście dawno je przeniosłem do a2mobile :)
Kolega ostatnio przeniósł numer do VM i też nie dostał Orange tylko T-M i Plus.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 paź 2017, 20:16
autor: motyl27
Mam 2 karty VM od września na początku miały zasięg 4 sieci od kilkunastu dni przestały logować się do Orange.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:30 paź 2017, 16:24
autor: ja.michal
Dzięki Panowie! :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 lis 2017, 18:08
autor: jarekt
jarekt pisze:@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.
Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.
Jest jedno duże ALE, co do tego wydłużania ważności o rok, a czego wcześniej nie zauważyłem.

Punkt regulaminu mówiący o wydłużeniu ważności, to punkt 15:
#Freemium do 19.01.2017 pisze:15. Aktywacja Pakietu #Freemium powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
"ALE" polega na tym, że cichaczem 20 stycznia 2017r Virgin zmienił regulamin #Freemium (wprowadzony 23.10.2015r).

Obecnie (od 20 stycznia 2017 roku!) punkt 15. zniknął. To znaczy zniknęła jego treść - nigdzie w całym regulaminie nie ma ani słowa o takim przedłużeniu ważności konta.
Od 20 stycznia treść punktu 15, dotyczy innej kwestii:
#Freemium od 20.01.2017 pisze:15. W przypadku utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności Pakietu, korzystanie z Pakietu możliwe będzie pod warunkiem dokonania Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu.
Co ciekawe dalej jednak aktywacja #Freemium wydłuża ważność konta o rok. Sprawdziłem około 15 numerów w rodzinie i wśród znajomych, które aktywowały #Freemium w październiku - wszyscy dostali RWK.

W każdym razie brak zapisu o RWK w regulaminie #Freemium i to od stycznia 2017 roku oznacza, że chyba zbliża się moment, że ważność będziemy ustalali tylko i wyłącznie poprzez doładowanie (minimum 5zł na rok), a nie poprzez aktywację #Freemium.

Ale nawet te 42 grosze na miesiąc (czyli 5zł na rok aby uzyskać RWK) za pakiet 30 minut, 30 SMSów i 300MB jest ceną nie do pobicia. Szczególnie, że te 5zł (42 grosze miesięcznie) zostaje na dowolne usługi/pakiety.

Także z kolejną aktywacją #Freemium radzę zwrócić uwagę, czy ważność się wydłużyła, bo regulamin już tego nie gwarantuje.

PS. Brak zapisu o RWK w nowym regulaminie może być też zwykłym niedopatrzeniem/błędem ale daję na to 10% szans.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 lis 2017, 18:51
autor: TomekErek
Heh, Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie (no a ciągną po np. 29 minut i z 290MB miesiecznie) więc się już zabezpieczyli, ze jak sie "wrukwią" to zmuszą do dołądowań za 5zł wyłączając RWK po aktywacji freemium :/

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 lis 2017, 21:30
autor: kaspeed
FB szybko reaguje ;) jestem w szoku

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lis 2017, 09:45
autor: R.Mandano
Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie
a tobie kasa by się zgadzała w takiej sytuacji :?:
:lol:

Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lis 2017, 11:20
autor: everymen
R.Mandano pisze:Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
Masz 100% racji. Bardziej chyba chodzi o przepływ informacji i przejrzystą komunikację. Wolałbym wiedzieć, czy to jest martwy zapis, czy dotyczy on tylko nowych klientów. Czy o co chodzi;) Tego zabrakło.
No i w tym wypadku nazwa oferty jest już trochę nieadekwatna:P

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 16:22
autor: jarekt
Nie działają mi od rana niektóre krótkie kody (zwłaszcza zaczynające się od *222):
*222# - stan pakietów #Freemium
*222*3# - jaka taryfa
*222*8# - stan pakietu minut
*222*000# - aktywacja #Freemium
*222*999# - wyłączenie #Freemium (nie radzę sprawdzać :) )

Podejrzewam, że nie działają też inne zaczynające się na *222

Działają kody zaczynające się od *1 czyli np. *101# - stan konta, *108# - stan GB, czy *121# - jaki numer.

Ktoś może potwierdzić?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 16:36
autor: gtoni13
Rzeczywiscie *222# nie dziala, ale strona i logowanie dziala.
Nawet podaja prawidlowe dane !? co nie jest regula.