Dokładniej chodzi mi o to że zmiana taryfy dzisiaj około 9:30, i teraz chcę doładować przez SDP
Jak zmieniasz taryfę i chcesz po kilku godzinach doładować z bonusem, to się upewnij, że taryfa już się zmieniła (Play24, kod *111*49*1#) i że minęły 4 godziny od wstępnej zmiany taryfy, a nie od zlecenia zmiany (taryfa wstępnie zmienia się z reguły już po kilkudziesięciu sekundach od zlecenia ale czasami to trwa znacznie dłużej, godziny czy nawet dni).
Z reguły nie ma problemu z otrzymaniem doładowania i bonusu nawet 15 minut od zlecenia zmiany taryfy ale musi być przynajmniej spełniony warunek, że taryfa wstępnie już się zmieniła. Ale jeśli będa jakieś problemy, to dostaniesz info od konsultanta, że nie odczekałeś 24 godzin (a niektórzy nawet podadzą Ci, że 7 dni) i nie uzna reklamacji.