Strona 2 z 3

Post:31 mar 2014, 14:32
autor: artix
Ale mówisz o rejestracji numeru w Heyah czy Tak Tak?

Post:31 mar 2014, 17:33
autor: ciekawy
artix pisze:"T-Mobile: Twoje dane nie zostały zarejestrowane. Prosimy o przesłanie oryginału karty z naklejką na adres: PTC S.A. [...]"
Więc raczej nie rejestrują mailem w taktaku :P
a jak nie ma naklejki to nie da się zarejestrować numeru ?

Post:31 mar 2014, 18:19
autor: artix
W salonie się da. Mailowo ściemniają, że nie mogą odczytać kodu kreskowego a zwykłe listy z kartami rejestracyjnymi wyrzucają (nie wiem jak z poleconymi).

Post:31 mar 2014, 18:51
autor: JacekK
Trzeba przyznać, że standardowa procedura, jaką jest przeniesienie numeru nie należy w T-Mobile Polska do najłatwiejszych.

Post:31 mar 2014, 21:09
autor: ciekawy
artix pisze:W salonie się da. Mailowo ściemniają, że nie mogą odczytać kodu kreskowego a zwykłe listy z kartami rejestracyjnymi wyrzucają (nie wiem jak z poleconymi).
jaki mają w tym interes,żeby utrudniać rejestracje numeru ?

Post:31 mar 2014, 22:56
autor: Przemix
Bo jest tylko jeden powód dla którego w t-mobile rejestruje się numer. Swoją drogą jeszcze w styczniu zarejestrowałem w 5 minut w salonie, i był zarejestrowany, bo poszedłem zaraz do playa i nazajutrz karta się zalogowała u nowego operatora.

Post:01 kwie 2014, 08:59
autor: Sahim
Przemix pisze:Swoją drogą jeszcze w styczniu zarejestrowałem w 5 minut w salonie, i był zarejestrowany,
A mnie "ściemniają" w TM że muszę czekać 2 tygodnie od zarejestrowania numeru aż "system przetworzy" dane dopiero będę widoczny w systemie. :D

Post:01 kwie 2014, 09:13
autor: usiu128
Teraz, żeby zarejestrować numer w T-Mobile trzeba czekać do 14 dni. Konsultant w sklepie nie może wprowadzić karty rejestracyjnej (tak jak to było dawniej) - tylko wysyła jej skan do Centrali (jak już się ktoś uprze, żeby zostawić ją w punkcie). Ma to na celu zmniejszenie ilości właśnie takich klientów którzy zaraz po wyjściu z T idą do innego opa i przenoszą chwilę wcześniej zarejestrowany numer.

Post:01 kwie 2014, 09:39
autor: artix
Z pół roku nie rejestrowałem już Tak Taka, aż mnie zachęciliście przetestować te nowe porządki :d

Post:01 kwie 2014, 18:05
autor: Sahim
Potwierdzam informacje usiu128. Dodam tylko, że dziś w salonie TM zażądano ode mnie własnoręcznie pisanej informacji rejestracyjnej (bo nie ma już formularzy do wypełniania) + ksero dowodu osobistego. Można powiedzieć: "wymagania rosną".

Post:01 kwie 2014, 18:11
autor: ciekawy
to tak się traktuje klienta który chce zarejestrować numer ?

a jakby ktoś chciał zarejestrować numer żeby go przenieść do abonamentu to też każą czekać 2 tygodnie ?

Post:01 kwie 2014, 21:31
autor: DanielR
Ja kto czytam, to mnie śmiech ogrania. Jak to dobrze, że już dawno temu ewakuowałem się z tego niemieckiego obozu. :wink:

Post:03 kwie 2014, 23:31
autor: ciekawy
ja na szczęście trzymam się z dala od T już od czasów Ery i dobrze na tym wychodze :)

Post:09 wrz 2014, 21:20
autor: Emsi
Chcę zabrać mamę z tego dziadostwa, ale w salonie koleś nie chciał mi zarejestrować numeru bez numeru z karty SIM. Numer chcę zarejestrować na siebie, żeby mamy nie fatygować, a jednocześnie nie chcę jej zabierać tej SIM-ki. Nie wystarczy zanieść wydrukowanego już formularza?

Post:10 wrz 2014, 09:09
autor: artix
To pewnie zależy od gościa. Ja ostatnim razem przyniosłem tylko wydrukowane formularze i zarejestrowali. A ramki z karty też nie masz?

Post:10 wrz 2014, 09:28
autor: Emsi
Ramkę z karty? Chłopie, to jest jeszcze karta z logiem Ery :) Kilkanaście lat minęło, skąd ja teraz ramkę wezmę? :mrgreen:

Post:10 wrz 2014, 18:51
autor: Kryniczanin
Emsi, Wyślij pocztą.

Post:11 wrz 2014, 14:16
autor: Horacy
A formularz rejestracyjny via mail? Tak zawsze Heyah rejestrowałem.

Post:11 wrz 2014, 14:27
autor: bolek2004
Jak masz telefon z androidem to można odczytać numer karty sim programem rawphone.
Kiedyś zepsuła mi się karta sim i nie była zarejestrowana, poszedłem do salonu i chciałem ją wymienić, wystarczyło że podałem stan konta, i 3 ostatnie rozmowy wychodzące i numer zarejestrowano od ręki bez problemu, może tak spróbuj, albo idź do salonu firmowego bo może byłeś tylko u jakiegoś partnera i dlatego tak wydziwiali.

Post:11 wrz 2014, 19:38
autor: bobiwr
W kwietniu tego roku, chcąc zarejestrować kartę zadałem w salonie t-mob. pytanie: Czy to że znam i mogę podać PUK karty jest wystarczającym dowodem iż to moja karta? Odpowiedziano mi że tak. (Na SMS potwierdzający rejestrację czekałem ok 10 dni.)