DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 76 z 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
 #1168853  autor: babciagienia1p
 28 mar 2024, 22:00
@Jergen
Wprost przeciwnie.
Przeczytaj jeszcze raz moje posty. W każdym z nich byłam sceptyczna co do możliwości świeżej aktywacji. Podpowiadałam tylko odpowiednie kody.
----------Edycja_1----------
23 mar 2024, 17:07
 #1168865  autor: mariusz9a
 29 mar 2024, 08:36
Jergen pisze:Zakładasz, że nie da się uruchomić tej oferty, ale we wcześniejszych postach Ty i jeszcze jeden kolega sugerujecie, że kody zadziałają.
Tak, sugerujemy że MOGĄ zadziałać, ale nie muszą. Trzeba to zweryfikować. Oferta została wycofana dawno temu a mimo to, przez długi czas można było ją aktywować. Ja jeszcze niedawno znalazłem gdzieś w necie wpis kogoś chwalącego się że uruchomił, ale nie mogę tego odnaleźć :-/ Dlatego była sugestia, że jak ktoś potrzebuje to niech sprawdzi czy nadal działa i da znać. Ja tego nie będę robił bo szkoda mi uzbieranych gigabajtów :-P A w rodzinie też nikt nie ma aktualnie potrzeby zmian więc nie będzie wywalać kasy na testy :-(
 #1168866  autor: Jergen
 29 mar 2024, 08:43
mariusz9a pisze:
29 mar 2024, 08:36
Jergen pisze:Zakładasz, że nie da się uruchomić tej oferty, ale we wcześniejszych postach Ty i jeszcze jeden kolega sugerujecie, że kody zadziałają.
Tak, sugerujemy że MOGĄ zadziałać, ale nie muszą. Trzeba to zweryfikować. Oferta została wycofana dawno temu a mimo to, przez długi czas można było ją aktywować. Ja jeszcze niedawno znalazłem gdzieś w necie wpis kogoś chwalącego się że uruchomił, ale nie mogę tego odnaleźć :-/ Dlatego była sugestia, że jak ktoś potrzebuje to niech sprawdzi czy nadal działa i da znać. Ja tego nie będę robił bo szkoda mi uzbieranych gigabajtów :-P A w rodzinie też nikt nie ma aktualnie potrzeby zmian więc nie będzie wywalać kasy na testy :-(
Tak jak już pisałem - na koncie mam z 5zł, ale tak, czy inaczej, po wysłaniu kodu USSD dostaję odpowiedź, że oferta zakończyła się. Gdyby chodziło o brak środków to komunikat byłby inny.
 #1168917  autor: wjan3
 29 mar 2024, 23:08
Potwierdzam - nie można włączyć, komunikat o zakończeniu oferty. Taki post pisałem wcześniej ale musiał gdzieś zaginąć.
 #1169089  autor: mariusz9a
 03 kwie 2024, 07:53
Jergen pisze:Tak jak już pisałem - na koncie mam z 5zł, ale tak, czy inaczej, po wysłaniu kodu USSD dostaję odpowiedź, że oferta zakończyła się.
wjan3 pisze:Potwierdzam - nie można włączyć, komunikat o zakończeniu oferty. Taki post pisałem wcześniej ale musiał gdzieś zaginąć.
Dzięki za sprawdzone info - także w końcu mamy jasność. Wreszcie w T ktoś zrobił wiosenne porządki :lol: Ile im to zajęło? Rok? :smt005
 #1169107  autor: aupol
 03 kwie 2024, 17:08
Oferta GO! XXS zostanie wylaczona, jesli do godz. 00:59, nie zostanie pobrana Oplata Dzienna
Poprzednio była podana godzina 22:59. Podejrzewam, że ma to związek z czasem zimowym i letnim.
 #1169346  autor: KC-KARLOS
 08 kwie 2024, 13:12
Nowa promocja doładowań online realizowanych jedynie na stronie zasileń T-Mobile lub Heyah.
Za doładowanie 50 zł wpada dodatkowo 20 zł na wszystkie usługi (saldo *101# pokaże to jako kasa promocyjna).
Limit bonusów:
* 2.500 szt. ze strony doladowania.t-mobile.pl
* 500 szt. ze strony doladuj.heyah.pl
Przypomnę - tylko na wyżej wymienionych stronach wpada bonusowe doładowanie.
Czas trwania promki: od 08.04.2024 od godz. 12 do maks. 31.05.2024 do godz. 23:59 LUB do wyczerpania wyżej wymienionych limitów.
Szczegóły: https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1712573643

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169381  autor: biala1991
 09 kwie 2024, 06:27
Wczoraj po godź. 22 z lekkim niepokojem doładowałam (obawiałam się, że o takiej porze wajchowy od promocji poszedł spać :D ) a dzisiaj rano widzę, że bonus 20zł jest już na koncie, tak że działa.
 #1169406  autor: matjas12
 09 kwie 2024, 15:59
Jak długo w taryfie Go! można jeszcze odbierać połączenia przychodzące po zablokowaniu wychodzących i zawieszeniu konta? Na koncie mam 0zł i od 4 miesięcy mogę jeszcze odbierać połączenia.
 #1169408  autor: babciagienia1p
 09 kwie 2024, 16:02
@matjas12
Do momentu jak centrala zarządzi wygaszanie "przeterminowanych" numerów z teoretycznym brakiem przychodzących. Mogą też przyjąć jakąś granicę "przeterminowania". Brak zasad. Decydują potrzeby statystyk i księgowości (kontrolingu).
 #1169495  autor: rogmaniek
 10 kwie 2024, 22:06
matjas12 pisze:
09 kwie 2024, 15:59
Jak długo w taryfie Go! można jeszcze odbierać połączenia przychodzące po zablokowaniu wychodzących i zawieszeniu konta? Na koncie mam 0zł i od 4 miesięcy mogę jeszcze odbierać połączenia.

Właśnie też się zastanawiam i miałem pytać. Czyli tak naprawdę dalej nie wiadomo, kiedy różowa T-Mogiła dezaktywuje mój testowy numer telefonu.

Za czasów śp. Ery, straszyli przez dłuższy czas, że odłączą numer. A potem proponowali bonus, np. 5 zł za doładowanie 10 zł, itp. Rozumiem, że Tobie różowe WYMODEROWANO nic takiego, przez ten czas, nie zaproponowało?
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2024, 23:35 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano obraźliwy epitet

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #1169560  autor: shevchenko1987
 12 kwie 2024, 13:26
Mam pytanie odnośnie kumulacji GB.

Czy jeśli zachowana jest ciągłość doładowań oraz pakietu NL to czy kumulacji podlegają dane z pakietu i za dołowania? Czy wyłączenie za doładowania?

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" 2023 | Apple Watch Ultra 2 | Apple TV 4K 2021
 #1169623  autor: darekka
 14 kwie 2024, 12:18
"Utracona" 6/7 kwietnia(w wyniku błędu systemu:smsy o ważności 0:59 zamiast 23:59 i wyłączenie m imo pobrania opłaty pod 0:59) usługa GO!XXS została po cichu po reklamacji aktywowana z nowym terminem wazxności zamiast 5 lipca to 11lipca 2024. Zero emaila, smsa w ramach odpowiedzi na telefoniczną reklamacje no ale oddali usługę.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1169625  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2024, 12:50
GO! XXS
@darekka
Napisałam kolejną reklamacje zbiorczą. Po niej, wczoraj, dzwoniła konsultantka zajmująca się moim przypadkiem (cały czas ta sama). Niestety zadzwoniła tuż po SMS-ie ostrzegawczym, że zadzwoni i nie zdążyłam doczłapać się do telefonu. Telefon był z ogólnego numeru infolinii.
Na razie bez zmian (50/50), ale zostały nadane specyficzne numery reklamacji (CRID000133...), oddzielne dla każdego numeru, który ma "znikniętą" XXS. Informacje przyszły SMS-em na numer kontaktowy. Myślę, że w końcu przywrócą XXS.

Uważaj w lipcu 2024. Odlicz 90 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, bo problem powtórzy się, nawet jak nie pojawi się już godzina 00:59, tylko 22:59 (CET) lub 23:59 (CEST)...

--------Edycja_1_godz.13:50-----------
Właśnie dostałam SMS-y o załatwieniu wszystkich spraw. Epopeja zakończona. Czytają nas? :shock:
Terminy ważności przywróconych XXS - 12 lipca 2024. Wygląda, że przywrócili jeszcze wczoraj (90 dni). Gruppenführer Wolf przyjął temat na klatę? Pracowali nad tym w weekend? Szacunek...
Tak czy inaczej, w lipcu odliczę skrupulatnie 90 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, żeby nie bujać się z kolejnymi reklamacjami.
 #1169720  autor: darekka
 16 kwie 2024, 10:45
Co do reaktywacji u mnie usługi GO!XXS przeczytajcie jakie bzdury odpisali uznając łaskawie reklamacje: :lol:
"Dzień dobry
Dziękuję za nadesłaną korespondencje.

Przeanalizowałem sytuację dotyczącą numeru 784xxxxxx. Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości po stronie Operatora.

Informuję, że Oferta "GO! XXS" prawidłowo została na Pana koncie wyłączona. 04.04.2024 otrzymał Pan wiadomość SMS informującą o wyłączeniu Oferty. Poniżej załączam treść korespondencji:
"Oferta GO! XXS zostanie wylaczona, jesli do 06.04.2024 godz. 00:59, nie zostanie pobrana Oplata Dzienna w wysokosci 1zl. Przypominamy, ze Oplata Dzienna jest pobierana w momencie pierwszego platnego uzycia danego dnia. W przypadku wylaczenia oferty, nie bedzie mozliwosci jej ponownej aktywacji. Status sprawdzisz kodem *600*2# lub w aplikacji Moj T-Mobile www.t-mobile.pl/aplikacja"

Połączenie z Oferty "GO! XXS" zostało wykonane dopiero dnia 06.04.2024 o godzinie 7:33, co spowodowało wyłączenie Oferty.

Odnosząc się do kwestii poprawności ewidencjonowanych usług zapewniam, że wszelkie połączenia zainicjowane z karty SIM odnotowujemy za pomocą cyfrowego systemu rejestrującego.

Mając jednak na uwadze Pana zadowolenie, postanowiłem ponownie aktywować na Pana koncie reklamowaną Ofertę. Aktualna data oczekiwania na użycie przypada na 11.07.2024. Nadmieniam jednak, że moje działanie ma charakter niestandardowy.

Ufam, że powyższa decyzja spotka się z Pana zadowoleniem."


słowem system działa błędnie ale my tego nie widzimy(bo przecie sms wysłaliśmy, a że z błędną godziną to tam pikuś) no ale...i tak reaktywujemy błędnie wyłączoną usługe. Teraz nasuwa sie pytanie do, której dnia 11lipca usługę mam aktywną-może system tym razem wylosuje inną godzinę?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1169723  autor: babciagienia1p
 16 kwie 2024, 11:08
@darekka
Dali ciała w związku z błędem 29 lutego. Dobrze, że konsultant Ci "ufa". :mrgreen:
Gruppenführer Wolf zlecił samodzielne działanie młodym członkom pewnej organizacji. Sam widzisz skutek. Konsultantka (u mnie) przejęła się rolą i załatwiła temat, jednocześnie dzwoniąc i przepraszając za błąd. Wczoraj zadzwoniła do mnie powtórnie.
Twój konsultant usiłuje udowodnić, że jesteś wielbłądem i z zaciśniętymi zębami "wmawia Ci ciążę".

Co do dat, oferty XXS są ważne do godziny 23:59, ale jednocześnie w systemie jest ustawiona dezaktywacja po 90 dniach od braku zużycia 1,- zł (regulamin). Nauczona doświadczeniem, odliczę 90 dni (made by @abrams) i - w lipcu 2024 - zużyję 1,- zł przed końcem ważności przywróconych ofert XXS. Poznałam zasady, nie chcę znowu reklamować.
darekka pisze:
16 kwie 2024, 10:45
Aktualna data oczekiwania na użycie przypada na 11.07.2024.
Nie wierz temu tekstowi. Chłopię nie wie co pisze...
 #1169726  autor: darekka
 16 kwie 2024, 11:34
Data 11 lipca widnieje w apce więc podstawa w razie co do dymu jest...ale cuda mają w systemie, że aż śmiech ogarnia.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1169749  autor: macqmacq
 16 kwie 2024, 16:27
darekka pisze:
16 kwie 2024, 10:45
Co do reaktywacji u mnie usługi GO!XXS przeczytajcie jakie bzdury odpisali uznając łaskawie reklamacje: :lol:
"Dzień dobry
Dziękuję za nadesłaną korespondencje.

Przeanalizowałem sytuację dotyczącą numeru 784xxxxxx. Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości po stronie Operatora.

Informuję, że Oferta "GO! XXS" prawidłowo została na Pana koncie wyłączona. 04.04.2024 otrzymał Pan wiadomość SMS informującą o wyłączeniu Oferty. Poniżej załączam treść korespondencji:
"Oferta GO! XXS zostanie wylaczona, jesli do 06.04.2024 godz. 00:59, nie zostanie pobrana Oplata Dzienna w wysokosci 1zl. Przypominamy, ze Oplata Dzienna jest pobierana w momencie pierwszego platnego uzycia danego dnia. W przypadku wylaczenia oferty, nie bedzie mozliwosci jej ponownej aktywacji. Status sprawdzisz kodem *600*2# lub w aplikacji Moj T-Mobile www.t-mobile.pl/aplikacja"

Połączenie z Oferty "GO! XXS" zostało wykonane dopiero dnia 06.04.2024 o godzinie 7:33, co spowodowało wyłączenie Oferty.

Odnosząc się do kwestii poprawności ewidencjonowanych usług zapewniam, że wszelkie połączenia zainicjowane z karty SIM odnotowujemy za pomocą cyfrowego systemu rejestrującego.

Mając jednak na uwadze Pana zadowolenie, postanowiłem ponownie aktywować na Pana koncie reklamowaną Ofertę. Aktualna data oczekiwania na użycie przypada na 11.07.2024. Nadmieniam jednak, że moje działanie ma charakter niestandardowy.

Ufam, że powyższa decyzja spotka się z Pana zadowoleniem."


słowem system działa błędnie ale my tego nie widzimy(bo przecie sms wysłaliśmy, a że z błędną godziną to tam pikuś) no ale...i tak reaktywujemy błędnie wyłączoną usługe. Teraz nasuwa sie pytanie do, której dnia 11lipca usługę mam aktywną-może system tym razem wylosuje inną godzinę?
Dostałem dzisiaj podobnego maila :D
Oczywiście wysmarowałem im odpowiedź o ich nieprawidłowościach w systemie. Podziękowałem za przywrócenie usługi i zwróciłem uwagę, że skoro chcą jakąś usługę mieć do jakiejś godziny danego dnia, to niech to będzie widoczne w aplikacji, którą tak na każdym kroku promują :lol:
  • Strona 76 z 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78