DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1153588  autor: TurtlePL
 12 lip 2023, 14:33
Dostałem dziś sms
"W związku z upływem terminu potwierdzenia danych rejestracyjnych, numer zostanie wyłączony z dniem 17 lipca 2023 roku. Jeśli chcesz tego uniknąć, przyjdź do salonu Play z dokumentem tożsamości oraz kartą SIM Virgin Mobile i potwierdź swoje dane. Najbliższy salon znajdziesz tutaj: www.play.pl/nowy/VM-mapa-salonow"

To samo było z początkiem mają, byłem w salonie ale konsultantka nie potrafiła na moje dane zarejestrować numeru :))
Poszło zgłoszenie ale niestety nie mogą mi na nie odpowiedzieć bo nie mają jak potwierdzić moich danych :lol:


Co jezeli jutro bedzie to samo da sie taki numer zarejestrowac/przeniesc do innej sieci?

Mam go już z 20lat...
 #1153643  autor: roki2701
 13 lip 2023, 08:31
Ja miałem to samo tylko jak przenosiłem numer do VM na kartę w maju. Też nie mogli przez jakiś błąd w systemie zarejestrować na mnie numeru. Musisz iść do salonu i konsultantka musi zrobić zgłoszenie z raportem błędu jaki się pojawia i wysłać go w pliku pdf dołączonym do zgłoszenia. A potem na czacie w Play24 lub na infolinii musisz ponaglić zgłoszenie. Od razu jak je wyśle w salonie poproś o nr zgłoszenia jaki wysłała.