DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #921376  autor: alisonka82
 18 kwie 2017, 07:18
Witam serdecznie
mam problem ze swoim telefonem,tak mi się zdaje,że padło gniazdo do ładowania(kiedy podłączam telefon pokazuje 0% jest obrazek z baterii i taka kreska w dół)
jeśli mam telefon na gwarancji zrobią mi to????

pozdrawiam Alicja
 #921377  autor: negra
 18 kwie 2017, 07:27
Dlaczego nie mieli by tego naprawić? , chyba ze jest widoczne uszkodzenie mechaniczne . Sprawdzałeś czy ładuje po podłączeniu do lapka/kompa?
 #921378  autor: alisonka82
 18 kwie 2017, 07:34
Niestety nie ładuje,próbowałam 2 ładowarkami w rożnych miejscach w domu.
Nie widać uszkodzeń mechanicznych


a mam inne pytanie (jestem kobietą więc nie muszę się znać na wszystkim ihhih) czy jak go oddam i naprawią plus wymiana szybki(pęknięta mam na nią ubezpieczenie) to oni mi przywrócą ustawinia fabryczne????
 #921381  autor: Niezgodna7
 18 kwie 2017, 07:41
Koniecznie zostaw taką wiadomość dla serwisu aby Ci nic nie kasowali.
ps.
ładowarki zmieniłaś, kabel mam rozumieć - też?
;- )

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #921383  autor: alisonka82
 18 kwie 2017, 07:48
Calm7 pisze:Koniecznie zostaw taką wiadomość dla serwisu aby Ci nic nie kasowali.
ps.
ładowarki zmieniłaś, kabel mam rozumieć - też?
;- )
mam dwie ładowarki od swojego tel i pana męża :)
i d@@a blada
 #921394  autor: Niezgodna7
 18 kwie 2017, 09:21
No dobra, nic nie pomaga, to ostateczność
- czy dziecko /ktoś tam do usb nic nie wepchnął, śmiecia, papierku itp.

- - wyłącz telefon, ładuje? Jak nie, to delikatnie naciśnij wtyczkę (usb) od góry, gdy nic, to od dołu.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #921562  autor: alisonka82
 19 kwie 2017, 08:29
SŁuchajcie muszę Wam coś napisać od początku
Jestem w sieci Play wzięłam ubezp.szybki telefon mi spadł wiadomo pajęczyna ale myślę sobie no ok jest ubezpieczenie...potem niby padło to gniazdo.

Zgłosiłam szkodę(ktoś z play poinformował mnie ,że na serwisie mnie skasują za szybkę) oczywiście mi odmówili.
Pomyślałam super będe bez nowego telefonu (no nie ma roku więc dla mnie nowy)
i dziś wkurzona(bo skąd wezmę ok 400 na naprawę szybki) podłączyłam telefon i ŁADUJE

możecie się pośmiać durna baba hihhih

humor troszkę wrócił bo jest nadzieja.....ale odwołam się od tej odmowy


miłego dnia
 #921683  autor: Niezgodna7
 19 kwie 2017, 21:48
Ważne że baba z humorem.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis