DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #963437  autor: patrol1345
 29 lis 2017, 10:19
Witam.
Ostatnio na telefonie pojawił się po prawej stronie dead pixel, ale z powodu tego, że to nie przeszkadzało olałem sprawę. Po miesiącu od tego zdarzenia pojawił się pasek na ekranie, który przebiega przez całą długość telefonu w pionie, który jest strasznie irytujący. Postanowiłem, że telefon wyślę do serwisu, bo jest na gwarancji, ale gdy skontaktowałem się z jednym z konsultantów napisał mi on, że nie przyjmą telefonu, ponieważ nie posiadam oryginalnej faktury tylko kopię oryginalnej faktury przez co nie chcą mi go przyjąć. Oryginał faktury nie będę mógł odebrać od pierwszego właściciela, ponieważ telefon brał na firmę i musi to zostać u niego. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
 #963747  autor: maniek0071
 01 gru 2017, 12:14
patrol1345 pisze:Witam.
Ostatnio na telefonie pojawił się po prawej stronie dead pixel, ale z powodu tego, że to nie przeszkadzało olałem sprawę. Po miesiącu od tego zdarzenia pojawił się pasek na ekranie, który przebiega przez całą długość telefonu w pionie, który jest strasznie irytujący. Postanowiłem, że telefon wyślę do serwisu, bo jest na gwarancji, ale gdy skontaktowałem się z jednym z konsultantów napisał mi on, że nie przyjmą telefonu, ponieważ nie posiadam oryginalnej faktury tylko kopię oryginalnej faktury przez co nie chcą mi go przyjąć. Oryginał faktury nie będę mógł odebrać od pierwszego właściciela, ponieważ telefon brał na firmę i musi to zostać u niego. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Wyślij telefon do serwisu - konsultant cię zbywa bo nie ma z tego kasy a widzi że to nie ty kupiłeś sprzęt. Gwarancją zajmuje się gwarant którym jest serwis wskazany przez producenta.