DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #895023  autor: pucy1976
 10 lis 2016, 17:55
Witam wszystkich. Dwa tyg temu zaniosłem do naprawy gwarancyjnej m4 problem niedziałający mikrofon i niemożliwość włączenia telefonu. Telefon używany około 3 m-cy. Na zgłoszeniu reklamacyjnym po oględzinach w salonie nie znaleziono żadnych uszkodzeń. Przychodzi dziś zapytanie i opinia z w-support
cytuję opinię:
"rysy na panelu przednim rysy na panelu tylnym zabrudzenia peknieta ramka wygiety"
naprawa nie objęta gwarancją koszt wymiany wyświetlacza 399zł.
Oczywiście jak chyba większość telefonów ma mikrorysy na obudowie. Nawet zamieszczono zdjęcię pęknięcia, którego ani ja, ani Pani przyjmująca tel nie widziała. Ktoś chyba próbuje zarobić 400 zł. Czy może to normalna procedura?
Jak reklamuję zepsuty silnik w samochodzie na gwarancji nikt mi nie każe malować samochodu za 5tys zł bo jest rysa na tylnej klapie.
 #895033  autor: Xy
 10 lis 2016, 19:04
Serwis gwarancyjny do dudy. Jak oddawałem Lumię do serwisu z powodu uszkodzonego gniazda USB (telefon nie ładował się i nie był widoczny pod komputerem) pani wypisała, że telefon ma rysy na wyświetlaczu, wytarcie z tyłu i rysy na bokach obudowy. Naprawa w ramach gwarancji w tym wstrętnym i paskudnym Regenersis.

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71
 #895035  autor: pucy1976
 10 lis 2016, 19:31
W przypadku braku zgody lub odpowiedzi na propozycję odpłatnej naprawy urządzenia niebędącego na gwarancji lub nieposiadającego dokumentów upoważniających do naprawy gwarancyjnej zostanie naliczona opłata manipulacyjna w wysokości 50.00 złotych.

Proszę mieć na uwadze, że w przypadku stwierdzenia, w trakcie naprawy, konieczności wymiany płyty głównej, serwis może przedstawić nową wycenę naprawy.
Jeszcze taki śliczny zapis znalazłem no mistrzostwo świata !!!
 #895039  autor: DerTolleMajor
 10 lis 2016, 20:33
Jak będą chcieli pieniędzy np. za odmowę, to powiedz, że reklamowałaś na podstawie rękojmi albo niezgodności towaru z umową (zależy kiedy telefon kupiony).

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7; J5 2017; S9 Plus; Iphone XS; A40 ---> Iphone 14 Pro + A53 + 9900
 #895040  autor: pucy1976
 10 lis 2016, 20:40
Telefon jest na gwarancji. Czytam opinie o ww serwisie i okazuje się, że takich przypadków jest więcej gdzie np do zmiany softu wymagana jest wymiana wyświetlacza. Póki co poruszyłem opiekuna w Orange, w poniedziałek skontaktuję się z firmą Sony. Do poniedziałku może odezwie się ktoś kto miał podobną sytuację i zakończył sprawę sukcesem.
 #895049  autor: pucy1976
 10 lis 2016, 22:49
Data przyjęcia 24.10.2016 data odpowiedzi 10.11.2016. Ustawowy czas na odp to 14 dni kalendarzowych. W przypadku braku ustosunkowania się w ww terminie reklamacja zostaje uznana za zasadną. Termin 14 dni został przekroczony.