TELEPOLIS.PL

Hydepark - Ile maksymalnie może trwać naprawa gwarancyjna?

Vieslav - 2011-02-20, 12:09
Temat postu: Ile maksymalnie może trwać naprawa gwarancyjna?
Wysłałem mojego laptopa na serwis w ramach gwarancji (uciekająca mysz przy korzystaniu z touchpada). Okazało się, że touchpad jest uszkodzony i czekają na nowy. Laptop dostarczony do serwisu 26 stycznia. Do tej pory nic się nie dzieje. W statusie naprawy widać "brak części". W karcie gwarancyjnej jest zapis: "Wady notebooka usuwane będą w najkrótszym możliwym terminie z uwzględnieniem dostępności części". Panie z biura obsługi chyba nie do końca wiedzą, co piszą. Na moje maile z pytaniami zawsze dostaje odpowiedź "oczekujemy na touchpad" i tyle. Nie mogę czekać w nieskończoność, skończył mi się urlop a laptopa potrzebuje do pracy. Co ciekawe, kolega kiedyś wysłał do tego samego serwisu laptopa ze zbitą matrycą. Czekał ponad 2 miesiące na zrealizowanie płatnej naprawy. To w takim razie ja będę czekał 2 lata na naprawę gwarancyjną?!
aizo - 2011-02-20, 12:19

Jeśli w gwarancji nie pisze ile trwa naprawa, pozostajce czekać ..Płatna nie powinna być;/
Vieslav - 2011-02-20, 13:43

Teraz już wiem, że następnego laptopa będę wybierał pod kątem serwisu. A nastąpi to niedługo, muszę tylko odzyskać swojego.
maciek764 - 2011-02-20, 13:49

To kup Della z gwarancją NBD (naprawa w domu na następny dzień roboczy) albo Asusa z dodatkową gwarancją on-site (to samo za 200zł do ceny kompa). A naprawa gwarancyjna może trwać nawet 2 lata jak nic o tym nie ma w warunkach gwarancji. Tak kochany Sony Ericsson już trzyma prawie 2 miesiące mój telefon.
Vieslav - 2011-02-20, 18:23

No właśnie ten serwis obsługuje m. in. Asusy :| . Jakbym wiedział to bym kupił naprawę ekspresową w jeden dzień za 50zł, jednak cena śmieszna w porównaniu do tego, co przechodzę z powodu braku laptopa.
Ile w Dellu taka gwarancja kosztuje? Problem w tym, że kupując laptopa szukam czegoś do max 1500zł. Mam mocnego peceta a laptop potrzebny mi tylko i wyłącznie do pracy. Nie ma Delli w takiej cenie. Lenovo i szajsungi odpadają, tragiczny wygląd. We wszystkich spotkanych HP szybko umierały baterie, ale zapytam z ciekawości jak u nich z gwarancją. A jak w tej kwestii prezentuje się Toshiba?

kerim36 - 2011-02-20, 19:04

Cytat:
Ile w Dellu taka gwarancja kosztuje?

po prostu jest taka gwarancja i nic to nie kosztuje wiecej - zapewne jest to ukryte w cenie laptopa

abramek92 - 2011-02-22, 13:58

Asus i Serwis w Koszalinie, super obsługa.
W poniedziałek laptop do serwisu, w piątek w domu z naprawioną usterka, nową obudową - nic o niej nie zgłaszałem.
Kolejne 2 naprawy gwarancyjne tak samo.

maciek764 - 2011-02-22, 14:11

Z Asusem wcale nie jest tak kolorowo zawsze, bo czasami trzymają komputer miesiąc, a potem proponują oddanie 60% ceny zakupu bo nie umieją go naprawić.
abramek92 - 2011-02-22, 14:25

Może chodzi o Orike? Bo oni stosują takie praktyki.
Vieslav - 2011-02-22, 16:03

Napisałem maila i dość szybko dostałem odpowiedź. Dowiedziałem się, że oni umywają ręce; to nie jest ich wina, że nie mają części tylko wina producenta. Oni tylko naprawiają i nic poza tym. W pierwszych dniach marca producent ma dostarczyć co trzeba. Ciekawe ile w tym prawdy. :roll:
maciek764 - 2011-02-22, 17:44

Prawdą jest że to producent zapewnia takie rzeczy jak np dostępność części.

A Orika już od dawna Asusa nie serwisuje, teraz zajmuje się tym NMC-PE i Jabil. Takie praktyki w stylu damy ci 60% wartości laptopa bo nie chce nam się go naprawić stosują obydwa serwisy. A najlepsze jest to że taki zwrot trwa czasami 2-3 miesiące.

abramek92 - 2011-02-22, 18:12

Co do Della:
mam w domu 2 Delle Next Business Day,
gwarancja świetna.
Zgłoszony problem o 14, następnego dnia o 10 laptop naprawiony.

Vieslav - 2011-02-22, 22:02

Korzystał ktoś z naprawy ekspresowej za 50zł w Orice? Jak wygląda serwisowanie HP i Toshiby? Dell jakoś wyglądem mnie nie przekonuje. Gwarancja świetna, ale ten wygląd :x . BTW jak oni to naprawili w tak krótkim czasie? A transport?
Ja-ros - 2011-02-22, 22:10

Przebolej jakos wygląd, lepiej nudny z wyglądu laptop w użyciu, niż ładny w naprawie ;)
maciek764 - 2011-02-22, 23:03

W NBD serwis przyjeżdża do domu. Jakiego ty laptopa serwisujesz w Orice?
Solid - 2011-02-22, 23:34

ja mam hp, po roku poszła taśma przy matrycy i jakoś bardziej zaczął się grzać. Wtorek lapek oddany do media markt w czwartek był do odbioru. Naprawili co trzeba, wyczyścili i włożyli nowe wiatraki. A te baterie w hp to faktycznie nienajlepsze, teraz mój lapek ma 30 miesięcy i bateria działa max 10 min, ale mega intensywnie używany
maniek89 - 2011-02-26, 17:53

sam mam hpka i tez bateria przecietna i ogolnie wiekszosc hpków jest dosc glosna
maciek764 - 2011-02-28, 15:49

Dosłowna odpowiedź na to "ile może trwać naprawa gwarancyjna"

http://pokazywarka.pl/ua9pcd/

kerim36 - 2011-02-28, 16:04

maciek764,

data przyjecia: 5 stycznia
przewidywana data odbioru: 2 luty

fajny termin

maciek764 - 2011-02-28, 16:27

Świetny, a dziś jest 28 luty.
Markadiusz - 2013-09-20, 22:10

Mały odkop.

Niedawno miałem okazję korzystać z gwarancji Dell NBD. Problem naprawiony szybko i skutecznie, wymieniono także części na wyrost - mobo (zamiast samej baterii), by była pewność, że usterka nie powróci. Ten serwis warty jest dopłacenia, bo wiadomo, co dzieje się z naszym sprzętem, serwisant też się stara, bo robi na naszych oczach. No i ten krótki czas naprawy. Bardzo polecam, tym bardziej przy dzisiejszym sprzęcie, gotowym do rozkładu zaraz po zakupie.

Ponieważ musiałem anulować jedno zlecenie (doszedł drugi problem), zamiast następnego dnia roboczego, czekałem prawie tydzień - na magazynie nie było płyty głównej. Mimo wszystko, to bardzo szybko.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group