Napisane: 20 sie 2017, o 10:22
przez mariananna
TM może sobie twierdzić wiele rzeczy, ale musi udowodnić, ze doręczono list z informacją o zmianach - inaczej nie ma podstaw, żeby uznać, że termin odstąpienia minął:)

Na majla mozna wysłać wzór umowy wraz z załącznikami przed wprowadzeniem zmian - technicznie jak najbardziej mozliwe to tylko kilka kliknieć w komputerze.

Na mój T-Mobile można zamówić zmianę taryfy - logujac się potwierdzamy tym samym, ze to abonent zleca zmiany. W Mój T-Mobile nie ma ofert SUK, wyłącznie standardowe. Zatem ustalenie warunków na ofertę SU tylko przez telefon, a rozmowy sa nagrywane (w szczególnosci tego typu) i co więcej, można zażądać udostepnienia nagrania rozmowy.


biala1991 napisał(a):Potwierdzenie zmiany idzie tradycyjną pocztą a nie mailową? I pewnie zwykłym listem więc może wcale nie dotrzeć a TM będzie twierdził, że wysłał miesiąc temu i termin odstąpienia minął :)
Nawet jeśli dostanę kopię na maila to już PO wprowadzeniu zmian do systemu a nie przed co mnie właśnie niepokoi, bo klient nie ma możliwości weryfikacji.

Z tego co pisał Anonim69 to musiał składać reklamację, stąd moje obawy, wygodniejsze odstąpienie może działać tylko teoretycznie, w praktyce zostaje się z niefajną reklamacją.

Jeszcze jedna sprawa, do wyrażenia zgody na zmianę warunków nie jest konieczna rozmowa telefoniczna? da się to załatwić przez maila? w regulaminie piszą o rozmowie albo stronie www, to chodzi o Mój TMobile? przecież tam nie pokazują się oferty proponowane przez SUK