W mediach można już zobaczyć nowy element jesiennej kampanii Heyah. Na ekrany wszedł film reklamowy pt. "Akwarium" z komunikatem nawiązującym do podstawowych zasad Heyah "Pożytki płynął równo do wszystkich".
Ta kreacja była już widoczna we wcześniejszej fazie kampanii outdoor.
Od kilku dni widzowie mogą oglądać także spot telewizyjny "Straszne Kwasy" promujacy "Czyste Zasady" Heyah.
Również w prasie i na billboardach pojawiły się nowe layauty m.in. "Heyah ta, która nie zagaśnie" z przesłaniem "W Heyah nikt nie sparzy się na chwilowych promocjach, bo wszystkie oferty są na stałe. Pozostają zawsze równie gorące co wtedy, gdy się do nich zapaliłeś".
Wizerunkowa kampania Heyah rozpoczęła się w drugiej połowie października. Obecna jest w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach i w Internecie. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa znów jest jej głównym bohaterem.
Źródło tekstu: Heyah
A aktywacja IKO na zagranicznym numerze telefonu to kiedy będzie? Może ich pozwać za dyskryminację? ...
Bzdura, S24 ultra jest zaledwie o 0,3 mm cieńszy od modelu S23 Ultra.
mocarz to bedzie wersja ultimate ten w porownaniu z s24u czy mi14u czy oppo fx7u a nawet vivo nie wy ...
ZIELONY to niedojrzały CZERWONY i tyle w tym temacie. kapewu ?
Czyli są jednak updated które są niekorzystne