Telekomunikacja Polska zmienia znak firmowy - do znanego skrótu TP dołącza logo partnera
strategicznego France Telecom. W symboliczny sposób otwiera to nowy rozdział w historii
Firmy, która z instytucji postrzeganej jako "urząd ds. telefonów", staje się nowoczesną
firmą. Nowy znak podkreśla także, że TP jest ważnym podmiotem w Grupie FT.
- Nowy znak to obietnica, którą składamy Klientom. Będziemy stale ulepszać ofertę i jakość obsługi - powiedział Marek Józefiak, prezes TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - Naszym celem jest zapewnienie Klientom TP dostępu do tego samego standardu usług, z jakiego korzystają klienci w wielu krajach Europy. Jesteśmy przekonani, że marka TP stanie się synonimem firmy nowoczesnej, proklienckiej, godnej zaufania, potrafiącej sprostać nowym wyzwaniom. Zrobimy wszystko, aby tak się stało. - dodał.
Źródło tekstu: TP SA