DAJ CYNK

EL2 planuje zbudować sieć akceptującą m-kupony

WitekT

Wydarzenia

Agencja Marketingu Mobilnego - firmy EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów. Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów. Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.

M-kupony są unikatowymi kodami wysyłanymi do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów.

Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom - przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów.

System opiera się na tradycyjnych m-kuponach - ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem - przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: EL2