DAJ CYNK

Nowy wizerunek Siemens Mobile

sirmark

Wydarzenia

Siemens Mobile zmienia swoje główne hasło reklamowe. Doskonale znane wszystkim "Be inspired" zostanie zastąpione przez "Designed for life". Jak wyjaśniają przedstawiciele Siemensa nowe hasło ma lepiej podkreślić markę firmy, którą cechuje jakość, solidność i technika.

Siemens Mobile zmienia swoje główne hasło reklamowe. Doskonale znane wszystkim "Be inspired" zostanie zastąpione przez "Designed for life". Jak wyjaśniają przedstawiciele Siemensa nowe hasło ma lepiej podkreślić markę firmy, którą cechuje jakość, solidność i technika.

Nowa światowa kampania reklamowa jest tworzona wspólnie agencje reklamowe Springer & Jocoby z Hamburga i TBWA z Düsseldorfu. Kampanie, która zacznie się od promocji telefonów CX 64, SL 65 i S 65, obejmuje telewizję, prasę, Internet i działania BTL.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media