Od października br. do klientów Telekomunikacji Polskiej, którzy zamówili wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych, będzie on wysyłany razem z fakturami. To jedna z konsekwencji dopasowywania się TP do nowego Prawa Telekomunikacyjnego.
- W praktyce, faktury i bilingi wystawione za ten sam okres rozliczeniowy będą wysyłane do klientów w jednym terminie, ale w dwóch różnych kopertach. Nie mamy niestety możliwości technicznych umieszczania obu dokumentów w jednej kopercie, ale trwają prace które na to pozwolą - powiedział Jakub Kłoczewiak z-ca dyrektora PKzK.
Wymóg generowania i wysyłania w jednym terminie faktur i wykazu szczegółowego powoduje wydłużenie harmonogramu fakturowania. W związku z tym, w październiku termin płatności dla klientów indywidualnych z 12 Obszarów będzie przesunięty na początek listopada.
Źródło tekstu: iTePe
Niech nakażą tym bez aut, albo dpalinowym, że mają fundować prąd tym elektrykom, to by ułatwiło im
Słabiutkie te promocje.... Za nie świeże już zegarki o 200 zł taniej, to tylko zniechęca
To będzie duży klocek. Moze dodadza tam jakieś bajery. Na przykład termometr na podczerwień.
Też miałem kiedyś z tym problemy. Wyłączanie Wifi na noc i czapeczka aluminiowa pozwoliła mi ponowni ...
Nadal nie Viva,ciekawe o co chodzi