DAJ CYNK

Dialog: System paszportyzacji i biura napraw

sirmark

Wydarzenia

Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.

Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.

System Paszportyzacji i Biura Napraw to system informatyczny, który umożliwia ewidencję zasobów fizycznych (kanalizacja, kable, urządzenia) i logicznych (trakty teletransmisyjne, łącza abonenckie i dzierżawione), systematyzuje dane o sieci oraz usprawnia procesy jej zarządzania i eksploatacji. Pozwala dzięki temu na bardzo łatwe planowanie, rozbudowę i modernizację sieci Dialog. Wspomaga procesy technicznej obsługi Klientów przez obsługę elektronicznych obiegów zleceń oraz ewidencję danych dotyczących numerów telefonicznych i łączy dzierżawionych. Dodatkowo udostępnia i wymienia informacje z innymi systemami informatycznymi Spółki w zakresie ewidencjonowanych danych.

Najważniejsze korzyści dla Klientów to:
- skrócenie czasu obsługi,
- skrócenie czasu usuwania uszkodzeń,
- zwiększenie stopnia niezawodności sieci,
- zapewnienie rzetelnej informacji o możliwościach podłączenia i dostępności usług.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dialog