Dzisiaj rusza najnowsza kampania reklamowa telefonu Motorola V600 przygotowana w całości lokalnie przez agencję Gruppa66 Ogilvy.
Jej celem jest pozycjonowanie V600 jako telefonu idealnego dla biznesu. Reklamy ukazywać się będą w prasie kolorowej i dziennikach oraz w Internecie do końca miesiąca.
Najnowsza kampania reklamowa przygotowana dla Motoroli przez agencję Gruppa66 Ogilvy stanowi nowy kierunek kreatywny tej marki. Testimonial przygotowany lokalnie przez agencję pokazuje przedstawiciela biznesu, dla którego komunikacja z ludźmi stanowi nieodzowny element pracy. Jednocześnie, w przekazie mocno podkreślony został walor estetyczny Motoroli V600. Bohater, pan Zbigniew Tomaszczyk, architekt ze Studio Decorum Architekci podsumowuje to jednym zdaniem: Wybrałem niezawodność, doceniam piękno.
Kampania obejmie prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Manager, PC World Computer, Chip, Computerworld, Polityka, Forum, Przekrój, Newsweek, Wprost) oraz Internet (czołowe portale ogólnotematyczne oraz biznesowe). Pierwsze reklamy prasowe ukażą się w poniedziałek, 8 listopada. Kampania internetowa (m.in. mailing, brandmark, billboard oraz toplayer) ruszy w połowie listopada i potrwa (podobnie jak prasowa) do końca miesiąca.
Źródło tekstu: wł
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?
Ślepy i głupi. To co się zmieści na ekranie lub nie zależy od rozdzielczości, nie przekątnej...