DAJ CYNK

Reklamy Heyah docenione

WitekT

Wydarzenia

Reklamy Heyah zdobyły 13 nominacji na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2004.

Reklamy Heyah zdobyły 13 nominacji na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2004.

Spośród 359 zgłoszeń konkursowych Jury Festiwalu wyłoniło 114 nominacji do nagród Złotego Orła. Rekordową liczbę nominacji przyznano za reklamy Heyah: 10 powędrowało do agencji G7, 2 otrzymała agencja FFCreation i jedną ITI Film Studio.

W oczach Jury uznanie zyskało nie tylko logo Heyah i kampania wprowadzająca markę, ale również kreacja kampanii wakacyjnej Heyah atakuje komórki - zarówno kampania filmowa, jak i drukowana. W kategoriach telekomunikacja (film i druk) reklamy Heyah były bezkonkurencyjne. W kategorii Interactive uwagę zwróciła wakacyjna animacja Rozbierz się i zbadaj pielęgniarkę oraz banner – toplayer – płonacy portal.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah