Hutchison Whampoa ogłosiła, że we Włoszech ma już 1,5 mln klientów i wprowadziła nowe promocje, aby osiągnąć na koniec roku liczbę 2 mln abonentów. Pomóc ma w tym m.in. nowy plan taryfowy, który kosztuje tylko 19 euro.
W jednej z nowych taryf, którą Hutchinson określił jako prawdopodobnie najlepszą ofertę rozmów we Włoszech na dzień dzisiejszy, minuta rozmowy krajowej kosztuje 9 centów, czyli ok. 45 gr. Abonenci, którzy w ciągu miesiąca przyjmą ponad 200 min. rozmów, otrzymają 9 euro zniżki na abonament.
W ofercie znalazły się także pakiety danych obejmujące 25 MB za 25 euro. Cena karty modemowej PCMCA została obniżona z 399 do 49 euro.
Hutchinson za włoską licencję zapłaciła pod koniec 2000 roku 3,25 mld euro.
Firma nie podała wyników finansowych swojego włoskiego oddziału. Jej sieć swoim zasięgiem obejmuje ponad 60% populacji kraju, co stanowi około 38 mln ludzi. W zeszłym miesiącu pozyskała 140 tys. nowych abonentów.
Źródło tekstu: Dow Jones