TP SA przybył nowy, potężny rywal na rynku telekomunikacyjnym - British Telecommunications. BT otworzył dziś w Warszawie oddział, który w przyszłości stanie się centrum marketingowym BT na cały region Europy Środkowo-Wschodniej. Ma się tam mieścić zespół sprzedaży i usług.
Koncern będzie oferować w naszym kraju infrastrukturę telekomunikacyjną, zarządzanie aplikacjami i obsługiwać telefoniczne centra obsługi klientów (tzw. call center). BT skupi się u nas niemal wyłącznie na klientach korporacyjnych. Nie wyklucza obsługi klientów indywidualnych, ale tylko za pośrednictwem partnerów. Wiceprezes BT Global Services zapowiedział rozbudowę infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce, nie chciał jednak zdradzić przewidywanej wartości inwestycji. Zainteresowani są przetargami rządowymi na dostarczanie platformy do usług e-government.
Jak szacuje firma badawcza IDC wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego w 2003 r. przekroczyła 8,14 mld dol. Ponad 53%. rynku przypada na usługi telefonii stacjonarnej. W przyszłym roku, po raz pierwszy w historii większe przychody przyniosą jednak usługi bezprzewodowe, głównie telefonia komórkowa. Zdaniem IDC wartość polskiego rynku IT, czyli sektora będącego głównym przedmiotem zainteresowania BT wyniosła w 2003 r. prawie miliard dolarów. W ciągu najbliższych pięciu lat ma rosnąć w tempie 12-14% rocznie.
Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza
Jeśli oprogramowanie będzie na poziomie oprogramowania ich smartfonów, to bałbym się wsiąść do takie ...
Kto przetestuje w grze Call of duty 4 modern warfare.
Czyli nasze wrażliwe dane wyfruną do Brukseli a tam to już jak w czarnej dziurze. A czemu to projekt ...
nie nazywajmy urządzeń elektrycznych do przemieszczania sie samochodami
No szkła to akurat bym nie kupował w takiej cienkiej kopercie i też myślałem że elementy elektronicz ...