Jak wynika z sondażu przeprowadzonego na przez JD Power and Associates, wzrosło zadowolenie użytkowników telefonów komórkowych i to w znaczącym stopniu, bo o 5%. Badanie wykonywane jest od trzech lat i w tym roku po raz pierwszy zanotowano wzrost liczby zadowolonych klientów.
Największym powodem do zadowolenia okazują się nowe możliwości telefonów komórkowych, szczególnie w kwestii ułatwienia wpisywania wiadomości tekstowych oraz aplikacji internetowych. Dodatkowo na poprawę nastrojów użytkowników także wpłynęła kwestia poprawionego designu telefonów oraz znaczne ograniczenie ich wagi.
W badaniu mierzono poziom satysfakcji klientów, którzy posiadali "komórkę" co najmniej dwa lata, opierając się na pięciu kluczowych czynnikach wpływających na ogólny odbiór jakości telefonów. Dla ankietowanych najważniejsze okazały się: funkcjonalność (27%), trwałość (23%), wygląd zewnętrzny (19%), wydajność baterii (16%) i łatwość operowania (15%). Średnia cena zakupu "komórki" w 2004 r wynosiła 99USD i była wyższa niż w roku poprzednim (88USD). Cena ta wzrosła po raz pierwszy od 1999r. Średni czas wymiany telefonu komórkowego to 18 miesięcy.
Źródło tekstu: 4Press
Byłaby przyszłość gdyby nie było komunikatorów internetowych lub MMS. RCS to śmietnik dla reklamodaw ...
Ta współpraca AMD z Sony opłaca się. Pewnie karencja na wykorzystanie tej techniki poprawiającej jak ...
Bo za małe są kary dla takich złodziei i przestępców, powinno wrócić się do średniowiecza, publiczna ...
Już dawno tą funkcję odebrali. Proponuję następnym razem poprawić research.
I pomyśleć, że to tylko przejście na N4P a nie na N3E. Miało być 1400W a będzie 2700W. Miało być +10 ...