DAJ CYNK

Nowa forma reklamy Idei w Internecie

WitekT

Wydarzenia

Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki telewizyjnej Idei, zaimplementowanej do form reklamy internetowej.

Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki telewizyjnej Idei, zaimplementowanej do form reklamy internetowej.

Jako nośniki streamingu wykorzystano dwa formaty - surround ad (jednoczesna ekspozycja poziomego billboardu i pionowego skyscrapera) oraz nowość - mega expand skyscraper (rozszerzający się do pełnego ekranu skyscraper emitowany na warstwie).

Różnica pomiędzy powszechnie używanymi rozwiązaniami streamingowymi, które pojawiały się już w kampaniach w polskim internecie, a rozwiązaniem oferowanym przez Ad.net, polega przede wszystkim na:
powszechności odbioru - brak konieczności posiadania przez internautów dodatkowych sterowników do poprawnego odbioru przekazu. Większość obecnie stosowanych rozwiązań bazuje na specjalnych doinstalowywanych sterownikach Windows Media Playera, RealPlayera, czy QuickTime Playera. Tego rodzaju rozwiązanie nie gwarantuje powszechności odbioru reklamy przez internautów. W rozwiązaniu Adnet wystarczy plug-in flasha, który posiada 99% użytkowników sieci,
jakości emisji - duża redukcja wagi pliku video (od 30 do 50%) bez utraty jakości wynikającej z nadmiernej kompresji,
płynności emisji - zastosowaniu algorytmu buforującego, zapewniającego płynność emisji przy zbyt wysokim wskaźniku bitrate względem szerokości pasma,
autodetekcji - bez dodatkowych zapytań i pakietów - kreacja samoczynnie bada szybkość połączenia, z jaką jest transmitowana, umożliwiając dobór pliku video pod względem jakości i długości, w celu zapewnienia optymalnego przekazu przy każdej szerokości pasma.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media