DAJ CYNK

Nowa struktura TP od początku przyszłego roku

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska ma poprawić funkcjonowanie grupy. Obsługa klientów dotąd rozproszona między poszczególne piony spółki, zostanie zintegrowana, co powinno podnieść jej jakość. Zmiany z tym związane zostaną wprowadzone od 1 stycznia przyszłego roku

Telekomunikacja Polska ma poprawić funkcjonowanie grupy. Obsługa klientów dotąd rozproszona między poszczególne piony spółki, zostanie zintegrowana, co powinno podnieść jej jakość. Zmiany z tym związane zostaną wprowadzone od 1 stycznia przyszłego roku.

W nowej strukturze grupy Telekomunikacji Polskiej największą jednostką organizacyjną zostanie Obsługa i Sprzedaż (OiS). Klientami kluczowymi zajmie się jednostka nazywana roboczo Enterprise. W nowej strukturze OiS przejmie pełną odpowiedzialność za obsługę klientów, w tym dotyczącą tzw. ostatniej mili, czyli instalowania urządzeń, uruchamiania usług oraz usuwania zgłoszonych przez klientów uszkodzeń i awarii. Częścią OiS będzie zespół odpowiedzialny za rozliczenia z klientami, a więc za wystawianie billingów, monitorowanie płatności, a w skrajnych przypadkach za egzekucję długów abonentów.

W nowej strukturze TP cały kraj został podzielony na pięć regionów. W każdym z nich będzie działał OiS nadzorowany przez szefa OiS TP - Piotra Muszyńskiego. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Pierrick Hamon, wiceprezes i dyrektor operacyjny TP. Z Pionu Klientów Indywidualnych powstanie jednostka organizacyjna o nazwie Home, która ma zajmować się przygotowaniem nowych usług dla klientów indywidualnych i marketingiem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita