Telekomunikacja jak na dłoni
Ankiety W jaki sposób najczęściej płacisz za "codzienne" zakupy w sklepie stacjonarnym?

W jaki sposób najczęściej płacisz za "codzienne" zakupy w sklepie stacjonarnym?

 

Zobacz: Apple Pay Cash pojawia się poza USA
Kartą płatniczą w sposób tradycyjny
4.78%
Kartą płatniczą zbliżeniowo
52.15%
Telefonem
15.79%
Zegarkiem lub innym urządzeniem noszonym
1.44%
Gotówką
23.44%
Inaczej (podaj w komentarzu jak)
2.39%

Wszystkich głosujących: 209

w sumie: 7
  • 0

    1. ~CaIlm7 010  2018-02-24 21:14:37  host: a28-02-09.opera-mini.net

    Inaczej...po prost kradnę:-D :-D :-D

  • 0

    2. ~Piotrek  2018-02-25 10:45:06  host: apn-46-169-12-164.dynamic.gprs.plus.pl

    BLIKiem

  • 0

    3. ~  2018-02-25 19:45:49  host: 178.43.60.177.ipv4.supernova.orange.pl

    blikiem? serio? w markecie w kolejce raczej bym odpuścił taki niewygodny sposób

  • 1

    4. ~RS  2018-02-28 23:14:38  host: user-94-254-160-204.play-internet.pl

    Na zeszyt

  • 0

    5.  2018-03-01 20:54:48

    Kartą zbliżeniowo jednak najwygodniej i najszybciej

  • 0

    6.  2018-03-02 14:12:09

    Inaczej: biorę gratis czyli kradnę ;)

  • 0

    7.  2018-03-07 15:04:25

    Blik jest dobry do netu, w markecie w kolejce szybciej jest kartą lub telefonem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-30-219.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.