Telekomunikacja jak na dłoni
Ankiety Jak często zmieniasz hasła?

Jak często zmieniasz hasła?

 

Zobacz: Najpopularniejsze hasła w 2017 roku
Raz na miesiąc
7.89%
Raz na trzy miesiące
3.01%
Raz na pół roku
9.77%
Raz na rok
18.80%
Nigdy nie zmieniam haseł
60.53%

Wszystkich głosujących: 266

w sumie: 3
  • 0

    1. ~pussydestojed69  2017-12-22 10:54:36  host: rev82.gisz.net.pl

    nigdy nie zmieniam moje haslo to penis692137xd

  • 0

    2. ~r  2017-12-22 11:15:02  host: ip-37-248-253-107.a2mobile.pl

    Zmiana haseł co 6 msc i weryfikacja sms , u mnie to ŻELAZNA zasada :)

  • 0

    3. ~Nick  2017-12-23 14:25:17  host: host-178.215.196.57-internet.zabrze.debacom.pl

    Do mnóstwa rzeczy hasła i loginy są nieistotne. Niech sobie agentura poczyta jak się nudzi.
    Skomplikowane hasła do pieniędzy są trudne do zapamiętania. Różnorakie programy do przechowywania haseł mają tylne wejścia dla tajnych służb, a nawet błędy. Hasło do emaila? Spam i podszywanie się tp standard. Za SPAM powinni wieszać za jaja czy inne uszy. Śmieć januszbyznesmen oferujący spamowanie milionów emajli za małe pieniądze powinien mieć pogruchotane gnaty. Jest przyzwolenie społeczne, by elity kradły i zabijały i zatrudniały bandytów do ochrony swoich przestępstw, to i hołota chce coś uszczknąć. Jest czas godnych swiat, wielu prawdziwków się wyspowiada i będzie grzeszyć dalej

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-240-119.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.