Telekomunikacja jak na dłoni
Ankiety Czy standard obsługi klientów na infoliniach operatorów jest satysfakcjonujący?

Czy standard obsługi klientów na infoliniach operatorów jest satysfakcjonujący?

 

Zobacz: Koniec głaskania klientów Orange. Nie masz racji? Nie licz na bonus
Zdecydowanie tak
14.85%
Raczej tak
27.45%
Nie mam zdania
11.62%
Raczej nie
20.45%
Zdecydowanie nie
25.63%

Wszystkich głosujących: 714

w sumie: 9
  • -4

    1. ~max von cygan  2018-03-20 16:38:11  host: host-126-67.mt.pl

    Orange jest skończony jeśli chodzi o zasięg lte. Timobajl pokazało pomarańczowym małpom faka.

  • 1

    2.  2018-03-20 17:28:06

    #1: yyyy a jaki ma to związek z całym artykułem i na jakiej podstawie tak twierdzisz? Może inaczej, ile Ci płacą za tak prymitywny hejt? Ogarnij się koleś :P.

  • 1

    3. ~Wizard  2018-03-20 21:25:13  host: user-94-254-242-105.play-internet.pl

    orange ma pelne prawo wymagac wg umowy etc, szkoda tylko ze nie szanuja wieloletnich klientow. Podpisujac z nimi kolejna umowe prawie 2lata temu nie mialem swiadomosci ze przedluzeniowa oferta bedzie gorsza propozycja niz to co mialem przez 20z24mcy. Probowali mi dac love ambasadora a jak obecnie konczy mi sie umowa to podobno juz nie ma. Przezyje ostatnie 4mce skoro infolinia dzwoni ze "standardem"ale rachunki ponad 100zl przez 4mce bankowo poskutkuja zmiana operatora pewnie plus sie ucieszy a dla orange jeden sim w te czy w te (nawet jak to ostatni z rodziny) na pewno nie bedzie odczuwalny :)) az szkoda bo w salonie maja choc1 sensownego MERYTORYCZNIE konsultanta p. Artura :) vs "biegacze" po blokach ze swiatlowodem Love niedouczeni milenialsi co nawet oferty nie znaja (bo klient ma lepsza wiedze o szczegolach niz oni...) ktorych wciaz nowe ulotki mam w skrzynce nie poprawiaja opinii o dobrej obsludze klienta. Kilka lat temu cala rodzina i firme zmigrowalismy z Polkomtel po "akcji z 5plus" wiec pewnie i orange sie pozbedzie :) chociaz pewnie wola kilka grunwaldow sprzedac niz jeden TERMINOWO platny rachunek :)

  • -1

    4. ~  2018-03-21 12:56:01  host: 78-11-33-66.static.ip.netia.com.pl

    Źle postawione pytanie. W Orange jest satysfakcjonujący, w Plusie i T-Mobile niezły, Play i Virgin to pod tym względem żenada.

  • 0

    5. ~Tomek  2018-03-21 13:53:34  host: unknown.Level3.net

    Czasy takie, że trzeba iść tam gdzie jest lepiej. Zero sentymantów. Jak zaczęło Orange olewać i obiecywać a potem nie dotrzymywać obietnic czy wręcz wprowadzać w błąd na infolinii - trzeba było powiedzieć i po dobrych 15 latach się rozstaliśmy.

  • 0

    6. ~Thomx  2018-03-21 15:48:20  host: c2-255.icpnet.pl

    Doświadczyłem sztywnego stanowiska na moją reklamację, jak też kiepskiej oferty przedłużenia umów i cen telefonów. Widać, że mają kiepskie wyniki finansowe. w związku z tym żegnaj na jesieni Orange Polska.

  • 1

    7.  2018-03-21 19:45:18

    @4, Ankieta powstała z myślą o tekście poświęconym Orange, jednak nie chcieliśmy, by osoby spoza Orange były poszkodowane lub wynik ankiety był modyfikowany przez "hejterów". Tak jest fair - pytamy całościowo, a szczegółowo, to właśnie w komentarzach najlepiej :)

  • -1

    8. ~Hans  2018-03-21 20:17:01  host: p5093732f.dip0.t-ipconnect.de

    Orange idzie na dno a tonący brzytwy się chwyta. Francuzi przez lata degradowali istniejącą sieć praktycznie w nią nie inwestując, teraz jest zwijanie infrastruktury - wyciąganie kabli miedzianych i ich sprzedaż, sprzedaż budynków/siedzib łącznie z centralami. A na dzień dzisiejszy nie stać ich na budowę FTTH dla swoich Klientów, tylko wybranych lokalizacjach czyli uprawianie - picu i fotomontażu, gdzie konkurencja i mniejsi operatorzy wyprzedzili ich o 6/8 lat i robią to szybciej, lepiej i taniej, teraz wybawieniem operatora będzie LTE. Klienci od nich uciekają a istniejąca infrastruktura liniowa, to jeden wielki złom !! Od lat Orange łamała Polskie Prawo Budowlane nie utrzymując sieci zgodnie z jej wymaganiami zamiast inwestować w sieć z Polski były wyciągane pieniądze w postaci dywidendy (i nie tylko) przez kilka lat ponad dwa miliardy złotych (każdego roku). I aż dziw, że tam żaden Prokurator papierów jeszcze nie sprawdza a wystarczy sprawdzić Książki Obiektów Budowlanych tj. zapisy w nich i stan fizyczny w terenie odzwierciedlający zapisy i wykonane prace w tym zgłoszenia do Nadzorów Budowlanych o zagrożeniach, tu Orange uprawiła i uprawia jedną wielką fikcję !!! Pracownicy mają już dość ale nic głośno nie mówią. Praca po godzinach pracy, praktycznie w każdy dzień włączając soboty i niedziele. Pracodawca nie płaci za nadgodziny a to co płaci to fikcja w zderzeniu z rzeczywistością, tu wystarczy sprawdzić logowania pracowników do systemów, aplikacji czy poczty służbowej.
    Ostatnio w Krakowie umarł pracownik w godzinach pracy ale jest zamiatanie tematu pod dywan, nikt nie sprawdza, ile on lub inni pracowali po godzinach pracy, logowania do systemów a ile Orange za te nadgodziny im płaciła. Dochodzi też praca w trakcie urlopów i chorobowego logowania pracowników do systemów i wykonywanie pracy

  • 0

    9. ~xxx  2018-03-23 01:06:37  host: host-81-190-243-108.dynamic.mm.pl

    @3 smiesza mnie takie wpisy wychwalajace jeden kanal a ponizajace inny. wiesz co to jest szacunek??? taki "biegacz" ma czesto wieksza wiedze niz czlowiek za biurkiem. jedni od drugich niczym sie nie roznia poza specyfika pracy. ale dla Ciebie to pewnie zbyt trudne aby ogarnac swym ciasnym mozgiem ;)

    @8 z tymi pracownikami to nie tak do konca bo jest wielu ktorzy po prostu nie robia nic sensownego a nrzeka jedynie w domu bo w pracy nikt sie nie odezwie bo zaraz jeden drugiego sprzeda.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-202.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.